„Roadshow Kissing gate navazuje na půlroční kampaň, kterou jsme vyzývali ke sdílení polibků, ať již virtuálně v rámci oslav 100. výročí designu Coca-Cola lahve nebo během léta vyjádřením reálných emocí prostřednictvím skutečných či pomyslných polibků reprezentovaných lahví Coca-Cola,“ vysvětluje Kateřina Eliášová, manažerka komunikace společnosti Coca-Cola, a dodává: „Speciální bránou, která umí počítat reálné polibky, chceme upozornit na stále se prohlubující kontrast mezi skutečným a virtuálním světem našich teenagerů. Rádi bychom je motivovali, aby své city projevovali nejenom on-line“.

V rámci roadshow se Kissing gate objeví ve třech městech – v Brně, Ostravě a Praze. Které z nich dostane nejvíce polibků? Poprvé bude brána sčítající polibky připravena již tento čtvrtek 15. 10. v Brně u vchodu obchodního centra Vaňkovka, kam se budou moci všichni zájemci přijít políbit mezi 14:00 až 19:00. Dále Kissing gate poputuje do Ostravy, kde bude započítávat polibky v pátek 16. 10. ve stejný čas u vchodu do nákupního centra Nová Karolína.

Autor: Coca-Cola

Naposledy bude počítadlo polibků umístěno v Praze u vstupu do metra u nákupního centra Galerie Harfa. Zájemci se sem mohou přijít políbit tuto neděli 18. 10. od 14:00 do 19:00. Na pražskou Kissing gate navíc zavítá také populární Zdeněk Piškula a možná dojde i na polibek!

Bránu Kissing gate mohli lidé poprvé vidět právě ve videoklipu Zdeňka Piškuly k jeho nové písni „Balič novodobý“, ve které Zděněk popisuje, jak dnešní generace prožívá emoce jen ve virtuálním světě. Video, které končí polibkem s bloggerkou Týnuš Třešničkovou poprvé odhaluje jakési počítadlo reálných zážitků, bránu, jež na sobě nese velké rty a započítává reálné polibky. Kissing gate má nejen ukázat, ale i motivovat teenagery k tomu, aby své emoce neprožívali jen pomocí lajků, komentářů a smajlíků.

K natáčení výše uvedeného videoklipu si Zdeněk vybral nejen známé tváře z online světa, ale na svých sociálních sítích vyzval také své fanoušky ke sdílení fotek a videí pomocí hashtagu #PusuDostane, známého z letní kampaně Coca-Cola. Fanoušci měli taktéž možnost připojit se k natáčení videoklipu pomocí CocaColaCzech Snapchatu a v reálném čase tak mohli zasílat své části videa. Ty se nakonec objevily ve videu společně s fotkami nasbíranými přes hashtag.

Více informací k roadshow najdete na Facebooku na http://CokeURL.com/zazijpusunazivo