Jezte betakaroten

Mrkev nebo potravinové doplňky s betakarotenem působí pozitivně při opalování. Ideální by bylo, kdybyste betakaroten začali užívat ještě před začátkem dovolené, pokud to však už nestíháte, dovolená je za vámi, rozhodně nic nezkazíte, když se do mrkve zahryznete teď.

Hydratujte

Po každém osprchování namažte pokožku krémem nebo hydroaktivním gelem (např. Flamigel), který dokonale zregeneruje vaši kůži. Nezapomínejte každý den svou pokožku hýčkat tělovým mlékem nebo speciálními oleji (např. z rakytníku), které jsou určené pro udržení opálení. Tyto přípravky zabrání případnému loupání kůže.

Pijte

Nejenom vaše pokožka si zaslouží vláhu, ale i váš organismus. Aby byla vaše kůže zdravá a hebká, nesmíte zapomínat dostatečně pít. Ideální by bylo vypít 2 až 3 litry neslazené vody.

Žádné solárko

Pokud se domníváte, že své přírodní opálení udržíte návštěvou solárka, tak se hluboce mýlíte! Nejenom že si zaděláte na nepřirozené vysušení pokožky a její stárnutí, ale především se vystavujete riziku vzniku rakoviny kůže.

Peeling? Ano!

Také máte za to, že když použijete peeling, vaše opálení zmizí? Omyl! Akorát s ním odstraníte odumřelé buňky a dáte vyniknout vaší krásně opálené pokožce.