"V letošním roce od března prodáváme měsíčně průměrně 6600 vozů. Vzhledem k tomu, že do konce roku již zbývá zhruba jen deset týdnů, odhadujeme, že naše celoroční prodeje budou oproti loňsku vyšší minimálně o šest tisíc vozů a dosáhnou zhruba 76.000 aut," řekla. Skupina by tak téměř vyrovnala prodejní rekord 80.000 aut z roku 2007, tedy v posledním roce před krizí.

Skupina otevřela novou pobočku v polské Čenstochové a v Polsku chystá do konce roku ještě jedno výkupní centrum. V lednu otevře centrum v maďarském Gyóru a v průběhu příštího roku další dvě až tři pobočky v Polsku. V Česku a na Slovensku plánuje rozšíření stávajících poboček, dodala Topolová.

Značka Mototechna, která se specializuje na prodej zánovních a luxusních vozů, v příštím roce nabídne možnost pronajmutí ojetého vozu před koupí. Cena nájmu se následně odečte od kupní ceny. Ještě letos začne Mototechna prodávat vozy přes internet. Od ledna AAA nabídne firmám možnost pořízení ojetých aut na operativní leasing.

Celková denní nabídka AAA Auto ve více než 40 pobočkách ve čtyřech zemích dosáhla 14.000 vozů. V České republice prodala firma za devět měsíců 35.700 aut a zůstává tak dlouhodobě druhým největším prodejcem vozů po Škodě Auto.

Nejprodávanějším modelem firmy je Škoda Octavia, následují Fabia, Superb a Yeti, VW Passat a Golf, Fordy Focus a Mondeo, Hyundai i30 a Renault Megane. Celkem 52 procent prodaných vozů mělo benzinový motor, 12 procent aut mělo pohon 4x4.