Renault do lehce blátivého světa terénně naladěných aut vtrhl celkem pozdě. Dnes patří mezi nej: třeba z malého modelu Captur je šlágr a nejprodávanější auto kategorie v celoevropském měřítku.

To byl správný stimul pro vývoj o něco většího kadjaru a letos nastal čas pro koleos ve třídě dospělých SUV. Jeho robustní design umocňuje chlapácké rozměry, nás ještě víc potěšila velkorysá nabídka prostoru v podélném směru a velmi komfortní sedadla vpředu i vzadu. Na evropské trhy vůz přijel s dieselem.

Šestnáctistovka s výkonem 96 kW zastává úlohu základního modelu, nabízí se pouze s pohonem předních kol a dostanete ji i v nejnižším výbavovém stupni Zen. Silnější dvoulitr o výkonu 128 kW má standardně pohon všech kol a lze jej koupit i s bezestupňovým automatem CVT.

Na silnici je vůz velmi komfortní, i na velkých 19palcových kolech se plavně pohupuje a měkce tlumí nerovnosti běžné velikosti. Nečekaně dobře si vede také v zatáčkách, kde jsme se s ním v rámci žánru svižně a zábavně svezli.

Tři příjemná překvapení:

Tři příjemná překvapení

VIDEO: AAA Auto - Mototechna

Video
délka: 01:27
1080p 720p 360p

AAA Auto - Mototechna Blesk TV

Fotogalerie
6 fotografií