Už rok po uvedení nového modelu Levorg, který s odstupem času nahrazuje někdejší kombi Impreza, mohou být jeho první majitelé smutní, že si chvilku nepočkali.

Lepší odhlučnění i vylepšená automatická klimatizace jsou drobnosti, které nepoznáte. Zásadním argumentem je však systém EyeSight, a to dokonce standardně u všech verzí. Dvojicí kamer Subaru řeší to, k čemu ostatní potřebují kombinaci kamery a radaru. Do 55 km/h samočinně zastavuje před překážkami, rozeznává jízdní pruhy a tempomat samočinně udržuje vzdálenost od vpředu jedoucích vozidel.

VŽDY VE STŘEHU

V zácpě nás potěšila milá maličkost – když se auto vpředu pohne a zrovna se díváte, kde co lítá, upozorní vás pípnutím. Mít tohle všechna auta, odsýpalo by to v ranních zácpách o polovinu lépe!

Kamera umí brzdit i před méně obvyklými překážkami, zatímco radar potřeboval pevné ocelové části na zádi jiného vozu. Pokusy s různými plachtami a malůvkami aut často dopadaly veřejným faux pas, zatímco subaru zatím vždy zastavilo před vším, co jsme mu do cesty postavili. Třeba i před velmi neumělou zdí z banánových krabic.

hodnocení

+

Komfort

Snadné ovládání

Aktivní bezpečnost

Bohatá standardní výbava

 -

Motor méně táhne odspodu

Měkké odpružení

 

základní údaje

MOTOR

Zdvihový objem 1600 cm3. Výkon 125 kW při 4800-5600 ot./min., točivý moment 250 N.m při 1800-4800 ot./min. Pohon všech kol. Samočinná převodovka s plynule měnitelným poměrem. Nejvyšší rychlost 210 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h 8,9 s. Spotřeba paliva podle výrobce 6,9 l/100 km.

ROZMĚRY

Délka x šířka x výška:     4690 x 1780 x 1490 mm

Rozvor náprav:  2650 mm

Objem kufru:      522 l

CENY

Nejlevnější Levorg Trend              724 000 Kč

Testovaný Levorg Sport  909 000 Kč

Fotogalerie
7 fotografií