Už rok po uvedení nového modelu Levorg, který s odstupem času nahrazuje někdejší kombi Impreza, mohou být jeho první majitelé smutní, že si chvilku nepočkali.
Lepší odhlučnění i vylepšená automatická klimatizace jsou drobnosti, které nepoznáte. Zásadním argumentem je však systém EyeSight, a to dokonce standardně u všech verzí. Dvojicí kamer Subaru řeší to, k čemu ostatní potřebují kombinaci kamery a radaru. Do 55 km/h samočinně zastavuje před překážkami, rozeznává jízdní pruhy a tempomat samočinně udržuje vzdálenost od vpředu jedoucích vozidel.
VŽDY VE STŘEHU
V zácpě nás potěšila milá maličkost – když se auto vpředu pohne a zrovna se díváte, kde co lítá, upozorní vás pípnutím. Mít tohle všechna auta, odsýpalo by to v ranních zácpách o polovinu lépe!
Kamera umí brzdit i před méně obvyklými překážkami, zatímco radar potřeboval pevné ocelové části na zádi jiného vozu. Pokusy s různými plachtami a malůvkami aut často dopadaly veřejným faux pas, zatímco subaru zatím vždy zastavilo před vším, co jsme mu do cesty postavili. Třeba i před velmi neumělou zdí z banánových krabic.
hodnocení
+
Komfort
Snadné ovládání
Aktivní bezpečnost
Bohatá standardní výbava
-
Motor méně táhne odspodu
Měkké odpružení
základní údaje
MOTOR
Zdvihový objem 1600 cm3. Výkon 125 kW při 4800-5600 ot./min., točivý moment 250 N.m při 1800-4800 ot./min. Pohon všech kol. Samočinná převodovka s plynule měnitelným poměrem. Nejvyšší rychlost 210 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h 8,9 s. Spotřeba paliva podle výrobce 6,9 l/100 km.
ROZMĚRY
Délka x šířka x výška: 4690 x 1780 x 1490 mm
Rozvor náprav: 2650 mm
Objem kufru: 522 l
CENY
Nejlevnější Levorg Trend 724 000 Kč
Testovaný Levorg Sport 909 000 Kč