Podle mluvčího Jaroslava Černého je důvodem rostoucí poptávka po luxusnějších vozech.
Zvýšení prodeje v Indii si automobilka slibuje od uvedení modelu Yeti na tamní trh. V národní premiéře ho v úterý představí na mezinárodním autosalonu v Dillí. Vystavovat tam bude také modelovou řadu Octavia, kterou v Indii nabízí pod značkou Laura, dále vozy Fabie a Superb.
Podle člena představenstva Škoda Auto zodpovědného za prodej a marketing Reinharda Flegera jsou aktivity na indickém trhu nedílnou součástí budoucnosti značky Škoda. Automobilka podle něj v Indii nabídla odpovídající produkty, našla kvalifikované spolupracovníky a rozšířila prodejní síť.
Od listopadu 2001, kdy vstoupila značka Škoda na indický trh, na něm automobilka prodala přes 80.000 vozů. Z jejího montážního závodu v Aurangabadu může ročně vyjet až 30.000 vozů. Jejich prodej zajišťuje 62 dealerů.
Indové stále raději jezdí ve škodovkách
Škoda Superb
(autor: Foto Blesk - David Malík a Zbyněk Pecák)
Zpět
na
Automobilka Škoda Auto loni zaznamenala v Indii zvýšený zájem o vozy Superb. Od ledna do listopadu jich tam prodala 2300, což bylo proti roku 2008 pětinásobně víc.