Vystoupení v pro blues nezvyklém prostředí se zlatými lustry a velkými okny, kterými dovnitř první polovinu koncertu proudilo denní světlo, zahájil usměvavý Keb' Mo' písní Everything I Need ze starší desky Slow Down, za kterou v roce 1999 získal Grammy. Hned poté zazpíval první novinku Somebody Hurt You. Z alba BLUESAmericana, které hudební recenzenti označili za optimistickou a radostnou nahrávku, zazněly ještě skladby The Worst is Yet To Come nebo rozpustilé Old Me Better.

Na své zatím poslední album nahrál Keb' Mo' sám většinu kytar, basu, klávesy a několik dalších nástrojů. "Nechtěl jsem, aby jiní hudebníci ovlivnili směr písní, Snažil jsem se, aby na albu byl co nejvíce můj vlastní obtisk," vysvětlil.

Keb' Mo' během koncertu vystřídal celkem čtyři kytary a došlo i na písně z dalšího alba ověnčeného Grammy, Just Like You z roku 1996, z něhož se nadšení posluchači dočkali skladeb Perpetual Blues Machine, More Than One Way Home a Dangerous Mood. V titulní skladbě dalšího alba The Door se ve zpěvu s hlavní hvězdou vystřídali i hráč na klávesy, baskytarista a bubeník.

Stále živěji reagující návštěvníci koncertu si nakonec vytleskali dva přídavky. Zazněly skladby She Just Wants to Dance a City Boy, po nich se Keb' Mo' dočkal ovací ve stoje. "Nikdy jsem si nepředsevzal, že budu bluesovým hudebníkem. Ale blues je velmi mocné a zprostředkovává to, co dělám. Blues ve mně vzbouzí pocit skutečnosti," uvedl před časem hudebník považovaný za "současného velvyslance bluesové hudby".

Za svou hudební kariéru si Keb' Mo' díky svým nahrávkám i koncertům získal pověst mistra amerického blues. Jeho písně nahráli například B. B. King, Buddy Guy, Dixie Chicks, Joe Cocker nebo Robert Palmer. Spolupracoval s řadou dalších hudebníků jako Bonnie Raittová, Jackson Brown, Buddy Guy, Amy Grant, Solomon Burke nebo Little Milton. Hraje titulní melodii v sitcomu Mike a Molly a složil hudbu k seriálu Memphis Beat. Sám se také objevil v několika dokumentech a televizních seriálech.