Opravy mají být podle informací Prahy 2 rozděleny do tří úseků. Nejprve se vymění koleje u Tylova náměstí mezi křižovatkami Bělehradské s Bruselskou a Jugoslávskou. Do konce června má být hotová trať po křižovatku s ulicí Pod Karlovem. Do poloviny září má být postavený nový most přes Botič, stát má asi 21 milionů korun. Do konce října má být dokončena výměna kolejí až po křižovatku s Otakarovou ulicí v Nuslích.

Odbor dopravních agend pražského magistrátu jako speciální stavební úřad pro drážní stavby, mezi které tramvajové trati patří, vydal stavební povolení na žádost pražského dopravního podniku (DPP) 6. března. Za 15 dní vejde povolení v platnost, pokud se proti němu nikdo neodvolá.

Současně s tramvajovou tratí, kterou vymění DPP, investuje Technická správa komunikací do rekonstrukce chodníků a povrchů silnic. Následovat bude hned po dokončení oprav tratí. Do konce srpna se má opravovat povrh silnice, chodníky a vjezdy do domů v úseku mezi Rumunskou a Bruselskou. Za odhadovanou cenu veřejné zakázky 18 milionů korun se také vymění kanalizace, kabely, městský mobiliář a upraví zeleň.

V druhé fázi opravy postoupí ke křižovatce s ulicí Pod Karlovem u parku Folimanka. Cena zakázky má být mezi 41,5 a 42,8 milionu korun. Vzniknout má nová tramvajová zastávka u obchodu Billa.

Bělehradská ulice spojuje Vinohrady a Nusle, jezdí po ní tramvaje číslo 11, 13 a noční spoj 56. Třída je důležitá i pro automobilovou dopravu, ta bude ale v době oprav výrazně omezená, v některých úsecích oprav bude ulice pro auta úplně neprůjezdná.