Celostátní televize na Slovensku loni odvysílaly více než 960.000 komerčních spotů a sponzorských odkazů v trvání téměř 6090 hodin. Celkový čas odvysílané reklamy se tak proti roku 2013 zvýšil o desetinu, a to navzdory tomu, že počet monitorovaných stanic z důvodu ukončení vysílání jednoho televizního kanálu klesl.

Nejvíce diváků vidělo spot jedné ze sázkových kanceláří, který nejsledovanější slovenská televize Markíza odvysílala během hokejového utkání reprezentací Slovenska a Česka na zimní olympiádě v Soči.

V žebříčku největších zadavatelů reklamy na Slovensku loni na prvních třech místech skončily telekomunikační společnosti.

Televize na Slovensku mají ze všech médií největší podíl na reklamním trhu. Ještě v roce 2013 celostátní televize získaly více než dvě třetiny z celkového objemu výdajů vynaložených zadavateli na reklamu.