Letošní ročník podle asociace potvrdil rostoucí zájem zadavatelů o on-line komunikaci, která aktivně pracuje zejména s mladšími cílovými skupinami a často je pro klienty i zajímavým nízkonákladovým řešením s kvalitním zásahem. FTV Prima a Česká televize podobně jako loni bodovaly se svými koncepty product placementu (PP). Mezi účastníky nebyla Nova, která si loni za užití PP v seriálu Helena za "Mentos v Heleně" odnesla Zlatou pecku.

Podobně jako v minulém roce zaujaly porotu vtipné a kreativní spoty slovenských agentur (Istropolitana Advertising, TRIAD, MADE BY VACULIK, Wiktor Leo Burnett, MUW / SAATCHI&SAATCHI, Apple Pie, CORE 4, Respect APP). Letošní PRIMA Zlatá pecka bude také poprvé dávat možnost hlasovat o nejoblíbenějším herci a herečce v reklamě.

Hlavní osmičlenné jury předsedal umělecký fotograf Robert Vano, práce z kategorie multimédií a product placementu posuzovaly dvě odborné poroty, kterým předsedali Tomáš Jindříšek a Štěpán Wolde. Výsledkem je short list 40 prací, které bodovaly nejvíce. Ty nejlepší z nich v únoru získají 20 hlavních cen a tři zvláštní ceny.