Analytici v průzkumu společnosti Consensus Metrix odhadovali, že srovnatelné tržby budou za tři měsíce do 31. října vyšší o 3,7 procenta. Jenom v Severní a Jižní Americe tržby Tiffany stouply o deset procent na 459 milionů dolarů (10,1 miliardy Kč).

Celkový příjem ve třetím čtvrtletí stoupl o 5,2 procenta na 959,6 milionu dolarů. Kvůli špatným výsledkům v Japonsku ale nedosáhl na odhady analytiků. Čistý zisk společnosti klesl o 60 procent na 38,3 milionu dolarů, což je zhruba 47 centů na akcii. Firma zaznamenala mimořádné náklady související s předčasnou splátkou dluhu. Bez jednorázových položek ale vydělala 76 centů na akcii.

Tiffany rovněž snížila prognózu celoročních tržeb. U nich nyní očekává tempo růstu v rozmezí zhruba pět až skoro deset procent. Původně předpokládala růst mírně pod deseti procenty.

Společnost Tiffany vznikla v roce 1837, kdy otevřela svůj první obchod na Manhattanu. Kromě drahých šperků prodává i parfémy, hodinky či sluneční brýle balené do proslulých tyrkysově modrých krabiček. V roce 2012 firma otevřela obchod v Praze, který se stal první firemní prodejnou ve střední a východní Evropě.