Časopis bude na rozdíl od originální verze vycházet s dvoutýdenní periodicitou. Bude obsahovat materiály od zhruba 2400 novinářů Bloombergu. Smart Connections pro něj bude zajišťovat místní podnikatelské a finanční informace.

Šéfredaktorkou české mutace bude Kateřina Ševčíková Urbanová, která v roce 2008 spoluzakládala Smart Connections a je také šéfredaktorkou jejího vlajkového časopisu Svět průmyslu. Smart Connections bude rovněž produkovat českojazyčné vydání magazínu pro luxusní životní styl Bloomberg Pursuits.

Ke spolupráci byla česká společnost oslovena, řekla ČTK šéfka nového listu. "Historicky jsme měli kontakty na agentury, které se zabývají licencováním. Nebyl to první titul, který jsme pro naše vydavatelství získali," uvedla Ševčíková Urbanová.

Redakci sídlící v Praze budou dále tvořit zástupce šéfredaktorky Tomáš Pergler a novinářky Kateřina Šantůrová a Markéta Dvořáková. "Budeme redakci určitě rozšiřovat. Už mám v hlavě konkrétní jména, ale protože nejsou pod smlouvou, nebudu je zatím zveřejňovat," řekla.

Cílovou skupinou Bloomberg Businessweek Česko jsou podle Urbanové střední a vyšší management a všichni, kdo potřebují přesné informace a data. Časopis bude vycházet i na Slovensku, a to v češtině. Výhledově se počítá se spuštěním elektronické verze.

První číslo lifestylového titulu Bloomberg Pursuits má vyjít do konce tohoto roku. "Je to poměrně velká věc, se kterou chceme udělat díru na českém lifestylovém trhu. V Americe se titulu neuvěřitelně daří. Každopádně to nebereme jako něco druhořadého, ale je to naprosto rovnocenný titul," poznamenala. Titul by měl zpočátku vycházet jako čtvrtletník a později jako dvouměsíčník.

Bloomberg Businessweek každý týden prodává přes 980.000 výtisků a je dostupný ve více než 150 zemích světa. Jeho místní mutace se vydávají zatím v Polsku, Číně, Hongkongu, Indonésii, Turecku a na Blízkém východě. Agentura Bloomberg koupila časopis, který vznikl v roce 1929, od vydavatelství McGraw-Hill v roce 2009 po třetinovém propadu jeho nákladu.