Společnost poskytuje zákazníkům komplexní služby v zásobovacím řetězci, tedy například balení, skladování či dopravu ke koncovému zákazníkovi. Největšími zákazníky jsou výrobci výpočetní techniky, softwaru či elektroniky, postupně se však firma snaží získat zákazníky například z oblasti zdravotnických potřeb.

Mezi nejvýznamnější zákazníky firmy patří například Philips, Sony, Toshiba, HP a Samsung. Z Česka plyne firmě téměř 20 procent tržeb, bezmála celý zbytek potom ze zemí EU. "Například Logitech a Sony však přesunuly své aktivity mimo Českou republiku, proto je potřeba získávat nové zákazníky. Od jara 2013 se nám podařila spolupráce se společnostmi IBM, Lenovo či Acer," uvedl ve zprávě generální ředitel John Hefferman.

V Brně má firma k dispozici sklad o rozměru 32.000 metrů čtverečních a 520 zaměstnanců, což je o 120 méně než o rok dříve, v případě potřeby si najímá agenturní pracovníky. V Brně také funguje sdílené finanční středisko pro ostatní evropské pobočky. Po celém světě jich má koncern ModusLink Global Solutions 25. Česká pobočka vznikla před devíti lety, stoprocentním vlastníkem je americká ModusLink Corporation.