Přestože počet jízd, které si cestující objednají prostřednictvím online aplikací, měsíčně stoupá o desítky procent, jde stále jen o velice malý zlomek celkových poskytnutých služeb taxi. Těch se měsíčně v hlavním městě uskuteční mezi 600 tisíci až milionem jízd, z nichž drtivá většina připadá na taxi objednané prostřednictvím klasických dispečinků nebo zastavených na ulici.

Liftago s z tohoto objemu služeb v současnosti dokáže ukrojit zhruba procento. Uber počty uskutečněných jízd nekomentuje a nezveřejňuje ani množství spolupracujících šoférů.

Smyslem aplikací zprostředkujících kontakt mezi šoférem a zákazníkem nemá podle Krátkého být snaha vytlačit klasické telefonické dispečinky z trhu, ale naopak umožnit jejich řidičům získávat další zakázky v hluchých časech, kdy jim mateřský dispečink nedodává zakázky. Se šesti dispečinky už Liftago spolupracuje, mimo jiné jde o společnosti Halo Taxi, Profi Taxi, nebo Sedop.

Internetové aplikace zprostředkovávající taxislužbu vydělávají na provizi od řidičů, kterým dojednávají zakázky. Šoféři jezdící pro Uber odvádí ze zakázky pětinu, Liftago si bere 25 korun z uskutečněné zakázky nad sto korun. Do budoucna ale hodlá rovněž přejít na model propočtu provize na základě procentní sazby. Kromě uvedených služeb působí na tuzemském trhu rovněž online zprostředkovatel Taxichief.