Feinberg dnes uvedl, že k pátečnímu datu obdržel 143 žádostí o odškodnění v případě úmrtí. Nárok na vyplacení kompenzací má 21 z nich. Zbytek se podle automobilky nadále vyhodnocuje. Všichni žadatelé ale prý nárok na náhradu mít nebudou.

K Feinbergovi se rovněž k pátečnímu dni mimo to dostalo 532 žádostí o odškodné pro případ zranění. Z těchto žádostí jich má 16 nárok na vyplacení. Zbytek se stále přezkoumává.

Závadné přepínače u zapalování se za určitých okolností mohly samovolně přesunout ze zapnuté polohy do vypnuté, což zastavilo motor a vyřadilo většinu systémů napájených elektřinou, včetně posilovače řízení, posilovače brzd a airbagů. Řidiči pak vůz s vypnutými motory mohli přestat ovládat a havarovat.

GM připustila, že o problému u malých aut jako Chevrolet Cobalt věděla déle než deset let. Zhruba 2,6 milionu malých automobilů začala svolávat až v únoru. Několik měsíců tvrdila, že ví o nejméně 13 úmrtích nehod spojovaných se těmito závadami. Připouštěla ale, že bilance by mohla stoupnout.

Náklady na odškodné obětem automobilka odhadla na 400 milionů dolarů (8,6 miliardy Kč) s možností zvýšení až na 600 milionů USD (12,8 miliardy Kč).