Během uzavírek nebyla pro dopravu vyznačena objízdná trasa, řidiči čekali na dálnici na opětovné zprovoznění. Původně měla být dálnice na 67. kilometru u Lokte uzavřena obousměrně vždy na 15 minut, to se ale nepodařilo dodržet.

První nosník začal obří jeřáb instalovat kolem 01:00 a uzávěra trvala asi o deset minut déle, něž se počítalo, zhruba do 1:25. "Foukal poměrně silný nárazový vítr a ten nosník se nám houpal, takže osazení byl trošku problém," uvedl Čásenský. Ještě déle trvalo osazení druhého nosníku, který byl krajový. "Do krajového ložiska, jak byl neustále ten vítr, se nám ho nedařilo usadit," uvedl Čásenský. Druhá dopravní uzávěra se tak prodloužila na 45 minut, tedy o půl hodiny.

Třetí nosník už dělníci instalovali bez komplikací během plánované čtvrthodiny. Práce však musely začít se zpožděním až v 06:05. Podle Čásenského to bylo kvůli dopravní nehodě v uzávěře, kterou vyšetřovala policie. Vinčálek uvedl, že na 65. kilometru ve směru na Brno havarovaly dva kamiony. "Bylo to bez zranění a dálnice byla levým jízdním pruhem průjezdná," řekl mluvčí. Kolony se podle něj netvořily.

V úseku mezi Loktem a Hořicemi jsou další krátkodobé uzavírky plánovány v noci na neděli, kdy se budou usazovat další mostní nosníky, tentokrát na 70. kilometru. Během dne se na místo přesune jeřáb a budou připravovány nosníky. "Časy uzavírek jsou plánovány úplně stejně a doufám, že to bude probíhat lépe," dodal Čásenský.

Podobné krátkodobé uzavírky kvůli stavbě mostů nejsou na dálnici D1 výjimkou. V červenci byl například opakovaně uzavřen další z modernizovaných úseků D1 mezi Šternovem a Psáři.

Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svojí životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů měla stát 14 miliard korun.