Příjmy za leden až březen stouply o jedno procento na 21,6 bilionu wonů. Hyundai je spolu se svoji dceřinou firmou Kia Motors pátým největším výrobcem aut na světě. Již dříve automobilka uvedla, že za první čtvrtletí prodala 1,2 milionu vozů, o 4,6 procenta více než před rokem.

Prodej automobilky ve Spojených státech se snížil o tři procenta. Hyundai musel v USA kvůli možné závadě brzd loni překontrolovat své vozy a automobilka v reakci na to vyměnila vedení. Kontrola stála firmu 90 miliard wonů. Společnost trápí také silná konkurence, která přišla s novějšími modely. Nenahrává jí ani růst wonu, který zdražuje vývoz z Koreje a snižuje zisky ze zahraničí při přepočtu na domácí měnu. Won v prvním čtvrtletí stoupl vůči dolaru o 1,5 procenta.

Naopak prodej automobilky výrazně roste v Číně, kde hodlá postavit svůj čtvrtý závod. Prodej v Číně se v prvním čtvrtletí zvýšil o devět procent. Na domácím trhu pak prodej vzrostl o pět procent, hlavně díky luxusnímu vozu Genesis a oživení výroby po loňských pracovních sporech.

Hyundai na počátku května zahájí v Koreji jednání s odbory o nové mzdové dohodě. Korea má na celkové výrobě automobilky podíl téměř 40 procent, napsala agentura Reuters.

Hyundai v listopadu 2008 zahájil sériovou výrobu osobních automobilů v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Odbyt vozů nošovického závodu Hyundai se v prvním čtvrtletí mírně zvýšil na 78.000 ze 76.000 v loňském prvním čtvrtletí. Tržby závodu stouply o osm procent na 1,45 bilionu wonů, uvedla Hyundai na své webové stránce.