Herní pamětníci si ještě budou pamatovat první pokus NetherRealm Studios o stvoření nadupané komiksové bojovky Mortal Kombat vs. DC Universe v roce 2008. Tento crossover má příšernou pověst, ale ve skutečnosti není až tak špatný. Jen je v něm na poměry Mortal Kombatu málo krve a vnitřností a pozdější komiksová mlátička Injustice: Gods Among Us byla o poznání lepší a propracovanější.

Její úspěch pak zajistil pokračování. A jelikož jsem už Injustice 2 recenzoval, pojďme si udělat krátkou rekapitulaci toho, co je na hře tak skvělého, než se podíváme na to, co je v Legendary Edition nového. Tím nejdůležitějším v každé mlátičce jsou samotné boje. A v tomto směru Injustice 2 stále exceluje. Jde o propracovanou 2,5D bojovku s interaktivními arénami, zajímavými chvaty a oslnivými superhrdiny.

Komiksová bojovka Injustice 2 Legendary Edition
Například The Flash při takovém ataku proběhne rychle časem a hodí vás na tyranosaura. Vypadá to nesmírně efektně, ale časem se tyto videosekvence okoukají. Oproti předchozímu dílu přinesla dvojka gear systém, díky kterému lze superhrdiny a superpadouchy vylepšit novou výbavou, která z nich udělá ještě silnější bojovníky. Oblečete je do chráničů, brnění apod. To vše v prvotřídní grafice, která je pořád luxusní.

Kromě řady klasických režimů stojí za vyzdvihnutí příběhový mód, ve kterém zjistíte, co vedlo klaďase i záporáky k jejich činům. Superman je zde zlý, protože ho Joker zmanipuloval, aby zabil těhotnou Lois Lane. Muž z oceli poté zavrhl lidstvo a chce ho zlikvidovat. Je jen na Batmanovi a jeho přátelích, aby mu v tom zabránili. Tento režim plný videosekvencí zabere osm hodin ke splnění, což je úctyhodná délka.

Injustice 2 Legendary Edition přináší kromě nových zápasníků, kteří postupně vycházeli jako placený stahovatelný obsah i další novinky. Jde vylepšený tutoriál zvaný Learn Hub, nové předměty pro gear vybavení, zvýšené levely a speciální skiny v podobě dalších postav. Tím nejdůležitějším je ale celých 10 bojovníků, za které jste si dříve museli připlatit. A nyní je konečně dostanete všechny. To není málo, že?

Jde o Atoma, Black Mantu, Darkseida, Enchantress, Hellboye, Raidena a Sub-Zera z Mortal Kombatu, Red Hooda, Starfire a Želvy Ninja. A to je už ku***sky hodně bojovníků. Každý z nich má navíc své specifické chvaty a vlastnosti. Raiden je kromě blesků schopný přivolat i Mortal Kombat draka. Sub-Zero klasicky ovládá mražení a z nepřátel si udělá kostky ledu do svého drinku.

Hellboy zasazuje tvrdé rány svou nadměrně velkou rukou, Želvy Ninja pak i při zvolení Leonarda útočí ve čtveřici v podobě různorodých kombinovaných útoků. Želvy prostě nikdy neútočí samy. Enchantress pak díky ovládané June Moon i posednutí dalších zápasníků dokáže napáchat hodně škody.  Nejenom tyto, ale i ostatní postavy jsou super.

Atom útočí jako velký i malý muž a jeho uhýbání je díky tomu praktické i zábavné zároveň. Člověk by se radoval, že má konečně pohromadě všechny bojovníky. Jenže ejhle, když si pořídíte Legendary Edition digitálně, budete mít problém všechny bijce stáhnout. Proč? Protože bugy! Pomáhá však jednotlivé stažení postav z online služby Xbox Live. Bez chybiček se to tedy neobešlo, ale jinak? Parádní mela!

31 fotografií

Hodnocení Blesk.cz: 82 %

Velmi krásná grafika