délka: 01:10
720p 360p

Yo-Kai Watch 2: Psychic Specters trailer Nintendo

I když mají v Japonsku už čtvrtý díl, RPG Yo-Kai Watch 2: Psychic Specters vyšlo Evropě až nyní. Jde o třetí verzi druhého dílu. Těmi přecházejícími byly Yo-Kai Watch 2: Bony Spirits a Yo-Kai Watch 2: Fleshy Souls. A stejně jako série Pokémon vychází v několika verzích s menšími či většími odlišnostmi, na samém principu funguje i Yo-Kai Watch. Nejnovější verze přináší nové úkoly, další mystické Yo-Kaie i jiná vylepšení. Pokud jste žádnou předchozí nehráli, nevadí, tohle je ta nejlepší pro vás. A navíc – naučí vás, jak se správně přechází na zelenou. Haha. Pokud ano, můžete použít uložená data z předchozí hry.

Míst, kam se podíváte, je spousta.

Příběh je téměř totožný jako v předchozích verzích. Začínáte výběrem chlapce či dívky školou povinných. Váš hrdina byl démony okraden nejenom o hodinky Yo-Kai Watch, ale i o vzpomínky na události s těmito ujetými a výjimečnými tvory, které zažil. Yo-Kaiové jsou totiž zvláštní potvory, které můžete spatřit pouze pomocí záhadných Yo-Kai hodinek. Díky nim odhalíte, že tito tvorové žijí všude kolem nás a ovlivňují naše životy. Takový Baku se živí lidskými sny. Proto si po spaní nic nepamatujete. Upocený Swelton zase může za všechny naše zpocené trampoty. Chápete? Nápadité!

Čím víc Yo-Kaiů se stane vašimi přáteli, tím lépe.

Vaším úkolem je pochytat co nejvíce Yo-Kaiů na dobrodružství, které se rozprostírá přes několik lokací. Začínáte klasicky od píky. Postupem si ale získáte na svou stranu řadu Yo-Kaiů, které naleznete v ulicích, na stromech nebo jinde. Obvykle se k vám přidají po boji, v němž jim nakopete jejich nadpřirozená pozadí. Bojový systém je tahový, ale po zadání útoku Yo-Kaiové útočí sami. Vy jim občas helfnete dodatečným útokem, ozdravením nebo použitím předmětu. Tyhle potvory se rády ládují, takže je snadno obměkčíte a získáte na svou stranu. Hra využívá dotykový displej ke speciálním útokům. Stylusem budete malovat podle vzorce, ťukat do koulí i míchat jako při vaření. Aktivní Yo-Kaie se zobrazují na kruhu, kde jich může být šest, přičemž tři z nich vždy bojují.

Bojujte se svými potvorami proti dalším obludám.

Úkolů jsou ve hře mraky. Od těch klasických, které se po splnění neopakují, až po službičky, které můžete plnit znovu a znovu až do aleluja. Yo-Kai Watch 2: Psychic Specters toho nabízí neuvěřitelně moc. Příběh odsýpá, obsahu je spousta a vy se občas zaseknete na vedlejších aktivitách jako například lovení hmyzu. Lovit lze Yo-Kai kriminálníky, využít street pass, když vás mine na ulici stejný blázen do ujetých japonských titulů, i hrát s ostatními přes wifi, ať už lokálně, nebo po internetu. Míst, kam se vydat, je spousta. Z počátečního Springdale se časem přesunete do měst jako Harrisville a San Fantastico. A nakonec okusíte i cestování časem a uvidíte Springdale před 60 lety.

Yo-Kai Watch 2: Psychic Specters je propracované RPG.

Úplně novou lokací je Gera Gera Resort. Ten je poutavý, jde o něco jako Disneyland pro duchy a démony. Yo-Kai Watch 2: Psychic Specters toho nabízí tolik. Jen počkejte, až budete utíkat před démony při času teroru, hledat skryté Yo-Kaie i nebo jen kecat s postavami v okolí. Změn oproti dvěma prvním hrám je pomálu. To může někomu vadit. Hra celkově vypadá správně šíleně asijsky. Grafika je povedená. A ocení ji i majitelé Nintenda 2DS. Byť je stereoskopický 3D efekt povedený a u této hry ho preferujeme, vypadá Yo-Kai Watch 2: Psychic Specters dobře i bez něj. Už asi víte, že tohle je ujetost první třídy. Je ale zatracená povedená a dřív než za 25 hodin ji nedohrajte. Tak co, máte chuť?

7 fotografií

Šílená a bizarně pojatá videohra
Spousta Yo-Kaiů k pochytání