NHL 18 opět na první pohled oslňuje propracovanou grafikou a prezentací. Kdybychom procházeli kolem televize a nevěděli, že jde o videohru, klidně bychom věřili, že jde o skutečný hokejový přenos. Když se zadíváte pořádně, je stále vidět, že jde o videohru, ale stejně je hra krásná a vypadá realisticky. Neuvěřitelné jsou detaily. Například, když fandové nosí staré dresy svého milovaného týmu. Trochu ale stejně doufáme, že NHL stejně jako sesterská fotbalová série FIFA přejde na grafický engine Frostbite.

Licence NHL je cenná věc. Milovníci sportovních videoher si tak nyní s předstihem mohou vyzkoušet hru za nový tým Vegas Golden Knights v jejich domácí T-Mobile Areně ještě před začátkem sezóny. Našince potěší, že za nováčky nejznámější hokejové soutěže z Las Vegas nastoupí čeští hráči Tomáš Hynek a Tomáš Nosek. Nechybí ani další soutěže včetně Extraligy ledního hokeje. Hra má tradičně českou lokalizaci v podobě textů. Originální komentář namluvili tradičně Mike Emrick a Eddie Olczyk. Byť je kvalitní, často se jednotlivé hlášky opakují.

Jaromír Jágr ve hře nemůže chybět.
NHL 18 nabízí tolik režimů, že z toho jde hlava kolem. Vyjmenovávat je nemá cenu. Najdete tu však vše, co byste si přáli a většinu módu už znáte z minula. Od rychlé hry, přes kariérní režim Be a Pro, možnosti managementu a draftování a hlavně nový režim Threes. Ten je něčím jako hokejem na steroidech. Jde o nekomplikovanou a ničím nerušenou arkádovou zábavou, v níž se proti sobě staví týmy třech hráčů proti třem (plus gólmani). Tím to ale nekončí. Pří hraní vám bude tělem proudit adrenalin.

Jde o zrychlenou hru, v nichž byla herní plocha zmenšena a pravidla zjednodušena. Žádné dlouhé pauzy, když brankář chytí puk, následuje střih a hraje se dál. Jde o šílenou arkádu, v níž se do hry mohou zapojit i maskoti. Velkým power-upem jsou navíc peněžité puky. Pokud s ním vstřelíte gól, získáte dva body nebo rovnou tři. A dokonce můžete soupeři bod sebrat. Threes lze hrát jako ligu, rychlý zápas nebo online klání. Možností je nepřeberně a tento režim je jednoznačně naším favoritem. Zvlášť, pokud si chcete jen tak nekomplikovaně zablbnout.

38 fotografií
Samotná hra prošla taktéž výraznou změnou. Té si všimnete již po několika odehraných zápasech. Větší důraz je kladen na obranu a skórovat je mnohem těžší. Díky ovládání still stick můžete vytvářet více blafáků i kliček. NHL 18 sice nemá pořádnou konkurenci, ale těžko si představit, že by tuhle vypilovanou hru, která vás sama nechá zvolit, zda chcete hrát arkádově nebo realisticky, něco porazilo. Její možnosti a zpracování jsou na vysoké úrovni. Změn mohlo být více, ale i tak je NHL 18 top.

Propracovaná grafika a prezentace
Bombastický arkádový režim Threes
Kompletní licence včetně Vegas Golden Knights