Mario Kart 8 Deluxe je natolik nekomplikovaná zábava, že ji každý hráč i člověk videoher neznalý pochopí během několika málo okamžiků. Plyn, brzda, skok a používání power-upů je vše, co kromě analogové páčky nebo směrových tlačítek k zatáčení potřebujete. Jezdit můžete rovnou Grand Prix, jízdu na čas, versus závod s upravitelnými nastaveními a bitvu, v níž jde o to power-upy zlikvidovat protijezdce. Motokáry se navíc podle prostředí mění na vznášedla nebo ponorky. A dokonce se i lítá.

Mario Kart 8 Deluxe
Tratí jsou mraky, napočítali jsme jich 48 a většina z nich je naprosto skvělých. Mnohé našly inspiraci v jiných hrách od Nintenda – například Excitebike Arena, Animal Crossing, Mute City (F-Zero) nebo Hyrule Circuit (The Legend of the Zelda). Navíc jsou na výběr i kousky z SNES, N64, GC, Wii, GBA, DS i 3DS (recenze Mario Kart 7 zde). Tratě lze navíc sjíždět i zrcadlově. Rainbow Road je naprosto geniální kousek. Jak původní verze, tak ta nová.
Mario Kart 8 Deluxe
Výběr ze závodníků je také úctyhodný a nechybí žádná známá postavička od Nintenda. Maria a spol. můžete posadit do nejrůznějších motokár i motorek. Měnit lze i kola a kluzáky pro let. Vše má různé vlastnosti, takže vybírat před závodem se vyplatí. Jezdí se v několika závodních třídách a každý závod je zábava. I když je jízda o nervy. Můžete být celý závod na prvním místě, a pak vás sejme želví krunýř a skončíte třeba až pátí. Ale o tom Mario Kart vždy byl a bude.
Multiplayer je naprosto skvělý.
Tím nejlepším na hře je samozřejmě multiplayer, pro který byla stvořena. Hrát můžete na rozdělené obrazovce na televizi nebo v tabletop režimu až ve čtyřech hráčích. Online může závodit až 12 lidí. Hra více hráčů je srdcem hry. Je vtahující a prověří vaše přátelství s kamarády. Mario Kart 8 Deluxe jsou vážně vypilované závody se vším všudy, které vydrží na dlouho. Bitvy byly navíc vylepšeny a obsahují mnoho novinek.
Mario Kart 8 Deluxe
Bitva s balónky je klasika. Každý z nich symbolizuje hráčům život. Renegade Roundup je režimem policajti vs. lupiči, přičemž strážci zákona jsou v tomto případě vybaveni masožravou kytkou ve vozech. Bob-omb Blast je variace na balonky s bombami. Dále zde je sbírání mince a kradení hvězdičky. Bitvy je možné hrát na osmi tratích. Mario Kart 8 Deluxe je pochopitelně ve všech směrech vylepšenou verzí originální Wii U verze.
Postaviček na výběr je spousta.
Na TV běží ve full HD rozlišení oproti 720p na Wii U. Toto rozlišení uvidíte jenom v tabletop režimu. Nahrávací časy byly zkráceny. Grafika je na první pohled pěkná a pestrobarevná. Dění na obrazovce je plynulé. K tomu přibyl nový obsah. Mezi novými závodníky najdete postavy jako: King Boo, Dry Bones, Bowser Jr., Inkling Girl i Inkling Boy ze Splatoon a Gold Mario. Přibyly i nové power-upy. Duch Boo umožnuje neviditelnost, pírko nadnáší, ale použít ho lze pouze v bitvách.
31 fotografií
Mario Kart 8 Deluxe je hra, kterou si rozhodně chcete pořídit, pokud máte Nintendo Switch. Je to vylepšená verze už tak parádní hry, která je nyní ještě lepší. Nelíbit se vám bude pouze v případě, že nemáte rádi Maria nebo motokáry. Nebo život a videohry. Jen vás znovu varujeme, tohle je titul, který skutečně prověří vaše přátelství s ostatními hráči. Pokud někoho sejmete před cílovou rovinkou, může dojít i na hádky.

Pestrobarevná grafika
Geniální multiplayer
Mnoho obsahu