Trailer na videohru Overwatch. Blizzard Entertainment

Šílenost na první pohled, přesto neodolatelná. Tak působí Overwatch již po pár minutách od spuštění. Odehrává se v budoucnosti, kterou zmítaly války, a jenom hrstka hrdinů se postavila bezpráví, aby chránila nevinné. Těchto 21 odvážlivců však bylo později zavrženo a nyní svádí boje v arénách. Příběh Overwatch je až přihlouplý, ale záměrně. I když je hra propracovaná až do morku kostí, nebere sama sebe příliš vážně, což lze poznat již z pestrobarevné vizuální podoby komiksového stylu. Nejde o technický top, což ale na druhou stranu napomáhá bleskurychlým kláním bez otravného lagování.
A jdeme na to.
V budoucnosti Zemi neobývají jenom lidé, ale taktéž inteligentní roboti nebo opice. Overwatch je bizarní, ale zároveň díky své ujetosti zábavný titul. Jeho propracovanost je přesto zřejmá. To, co z něj dělá naprosto výjimečnou herní záležitost, jsou jeho hrdinové. 21 postav je rozděleno do čtyř kategorií - útočné, obranné, tanky a podpůrné. Jenže i když si zkusíte hru za dvě postavy ze stejné kategorie, nikdy nebudete mít pocit, že hraní za ně je podobné, nedejbože stejné. Natolik jsou hrdinové rozdílní. A variabilita je vždy silnou zbraní.
Duo brokovnic - to bude mela.
Postava Tracer je velmi rychlá a hbitá. Úskoky se dokáže přenést několik virtuálních metrů daleko a zmizet vám z obzoru. Stejně tak dokáže vrátit čas o chvilku zpět a uhnout vypálené střele. I když střílí ze dvou pistolí jednu kulku za druhou, míra přesnosti a síla útoku není kdovíco. Přesto jde o silného soupeře. Genji pro změnu útočí šurikeny, které mohou snadno minout cíl, protože je jim snadné uniknout. K jeho silnějším útokům však patří útok katanou či mytickým drakem. Jemu se chcete vyhnout. A takhle bychom mohli vyjmenovávat rozdíly mezi postavami do aleluja a vždy bychom měli pravdu.
Reaper je připraven k boji.
Souboje se odehrávají v arénách, které nejsou ani ob,ří ani malé. Zde platí to samé co pro velikost penisů - jsou tak akorát, což je ideální. Dlouho nikoho nehledáte, přesto máte spoustu míst, kde můžete kempovat a zabíjet jednoho protivníka za druhým nebo taktizovat, kam umístíte střílnu či miny. Na první pohled se může zdát Overwatch jako obyčejná online vřava, ale čím déle ji hrajete, tím více si budete všímat, jak je vyladěná do nejmenšího detailu. Navíc jde hned po vydání o velmi populární hru, kterou hrají lidé po celém světě. Na připojení do hry však nikdy nečekáte dlouho. Vždy je s kým hrát.
Vítězný tým.
Úkoly v kláních jsou založené na týmové spolupráci. Buďto budete eskortovat náklad, snažit se ho zastavit, bránit kontrolní body nebo na ně útočit, případně to pomíchat v hybridním módu. Zde si nalijme čistého vína. Overwatch nemá příliš režimů. Hrát nás stále baví, ale více než trochu doufáme, že se jejich počet v budoucnu rozšíří. Trošku jsme zklamáni i ze systému lupu. Bednu s odměnou si můžete otevřít po získání vyššího levelu. A byť obsahuje čistě kosmetické věci, mnohokrát jde o zbytečné předměty. Pokud se sblížíte s některou z postav, budete chtít nové kostýmy právě pro ni, ne hlouposti.

29 fotografií
Hraní Overwatch začíná nenápadně a končí velkou závislostí. Souboje jsou krátké, adrenalinové a zběsilé. Nikdo nechce dlouho čekat ani hrát zbytečně dlouhá klání. Navíc musíme znovu vychválit všechny postavy. Jestli vám v Titanfall připadalo skvělé, že můžete ovládat mech a běhat po zdech, tak zde umějí vybraní hrdinové obojí a další ještě spoustu věcí navíc. K tomu lze během klání postavy měnit, takže můžete styl hry změnit vzhledem k stylu hraní soupeřů. Overwatch je hra, kterou byste si měli přinejmenším vyzkoušet. Máme však pro vás výstražné varování. Je možnost, že pokud hru spustíte, nebudete chtít hrát několik dalších měsíců nic jiného. My vás varovali!

21 propracovaných a rozdílných postav
Super arény ideálních velikostí
Hra je vyladěná do detailů