Mortal Kombat X je podle nás vynikající bojovka, kterou v podstatě shazuje jedna jediná věc. Pokud jste se smířili s tím, že jsou nejpopulárnější bojovníci jako Sub-Zero a Scorpion silnější než zbytek zápasníků, muselo vás ve hře štvát jenom to, že jste si nemalou část obsahu museli koupit za další peníze. A hra vás tak namísto 18 stovek vyšla hned o tisícovku dráže.

Triborg vyhrál.
Dostali jste za ni však spoustu kostýmů, ať už stylových nebo bláznivých, a hned čtyři cool postavy. Šlo o Predátora, Jasona Voorheese, kamenného bojovníka Tremora a sličnou Tanyu. Všechny tyto postavy pokryl Kombat Pack, který má i druhou část, která nyní za 550 Kč přinesla Vetřelce Koženou tvář, opilce Bo' Rai Cha a kyborga Triborga. Pokud jste si jako my koupili Kombat Pack 1, toto jsou pro vás ty pravé novinky.
Vetřelci si podmanili Jinozem.
Jenže ejhle, Mortal Kombat XL po spuštění s uloženou pozicí z Mortal Kombat X s KP1 vůbec nechtěl fungovat. Celé dva dny byl nepřístupný story i online režim, stejně jako věže, které tvoří jednu z nejlepších herních aktivit. K tomu bylo nemožné vybrat si jakoukoliv postavu z KP2. Jasně, patch to později vyřešil, ale to, že si koupíte plný obsah a nemáte k němu přístup, je opovrženíhodné. Hanba vývojářům! Potrestat fanoušky za to, že si kupují další obsah.
Vetřelec vs. Predátor hezky zblízka.
Jinak je Mortal Kombat XL parádní bojovka. A nové postavy stojí za to. Obzvlášť Vetřelec. Xenomorph infikoval Tarkatana, takže převzal jeho schopnosti. Má vystřelovací čepele na předloktí a k tomu vše, co má každý Vetřelec. Tedy kyselinu místo krve, ocas ostrý jako břitvu a druhou vystřelovací čelist. Kožená tvář má samozřejmě po ruce motorovou pilu a jako všichni tři druhy boje. Opilec Bo' Rai Cho zvrací všude, kudy chodí, ale zároveň ovládá bojový styl opilého mistra.
37 fotografií
Triborg je velmi zajímavý, protože jde o kyborga, který v sobě kombinuje schopnosti tří známých jiných kyborgů – Cyraxe, Smoka a Sektora. A to není vše. Pokud budete znát tajnou kombinaci, získáte i přístup k Cyber Sub-Zerovi. Pokud ji neznáte, je to: nahoru, nahoru, trojúhelník. Tak moc máme čtenáře Blesk.cz rádi. Mortal Kombat XL je tak bojovka, kterou chcete určitě mít, pokud rádi zápasy, boje a vnitřnosti rozházené kolem sebe.

Mortal Kombat XL trailer. Youtube.com

Je zde story mód s příběhem, online vřava, stejně tak zajímavý offline multiplayer, legendární věže, u nichž nechybí i týdenní online variace a spousta dalšího obsahu, který si odemknete v kryptě. Od vypilované verze jsme však stejně čekali více. Stále totiž najdete obsah, který v XL není a který si musíte dokoupit. Technické chyby při spuštění byly navíc pořádná rána pod pás. Ale po vzoru Mortal Kombatu jsme se s ní poprali a nyní už bojujeme na plný výkon. Finish him! Fatality!

Konečně kompletní výčet bojovníků
Brutální bojovka hodná jména Mortal Kombat
Spousta obsahu