V roli nového hrdiny Josepha Capelliho, který zabil protagonistu předchozích dílů, se podíváte do zpustošených Spojených států. Z Oklahomy si to budete muset namířit až do dalekého New Yorku, kde Chiméry otevírají červí díru, kterou chtějí transportovat své lodě na Zemi a poté ji celou kolonizovat. Uvidíte zákopy bojišť, rozpadlé budovy, doly, zamrzlé Velké jablko a na lodi se dokonce projedete po řece. Rozmanitost všech dvaceti úrovní je veliká a jediné, co zamrzí, je jejich lineárnost. Z hlavní cesty obvykle nemůžete odbočit ani na krok.

Obří pavouk Widowmaker útočí
Autor: Sony

Nejděsivější monstra na PlayStation 3

Protivníků, kteří se vám postaví, bude hodně. Především zmutované Chiméry jsou děsivé, přitom detailně propracované a v Resistance 3 jich naleznete několik druhů nejrůznějších velikostí. Od klasických hybridních vojáků, kteří po vás půjdou s nejrůznějšími zbraněmi, přes pomalé Grimy, kteří útočí ve velkých skupinách jako zombies, až po opravdu obrovské protivníky jako pavouk Widowmaker nebo Brawler.  Ten smete vše, co mu stojí v cestě. Ti opravdu největší nepřátelé jsou ale bossové.

Zbraň, která střílí skrze zdi

Zbrojní arzenál Resistance 3 je stejně obsáhlý, jako katalog nepřátel. Najdeme zde pušky lidí i Chimér, ostřelovačku, magnum, mrazící zbraň, brokovnici a taky speciální zbraň Auger. Ta je schopna střílet i na protivníky skrze zdi. Všechny zbraně lze postupem hry vylepšit. Budou mít účinnější náboje i nová využití. Škoda jen, že v Resistence 3 chybí vozidla, která se nám v prvním díle tolik líbila. Mimo hry pro jednoho hráče nabízí hra i multiplayer až pro 16 hráčů. Příběhový režim hry lze projít maximálně ve dvou.

6 fotografií

Zkáza, hrůza , děs, ale radost pohledět…

Resistance 3 je exkluzivní hrou pro nejvýkonnější konzoli současnosti PlayStation 3 a je to na ní vidět!  Grafika je krásná, detailní a postavy se pyšní dobrou animací. Hra navíc podporuje trojrozměrný obraz, což ocení majitelé 3D HDTV. Hráči pak budou mít mnohem větší radost z podpory pohybového Move ovladače. Pomocí něho budete zbraněmi mířit přímo na obrazovku a pálit po nepřátelích jako ze skutečné zbraně. Při tom všem hře odpustíte, že i když je příběh poutavý, jeho postavy nikoliv. Jako akce boduje Resistance 3 na celé čáře. Do boje!

Děsivé Chiméry

Krásná grafika

Pořádný zbrojní arzenál