Rozlišování mezi „kompaktní“ vlajkovou lodí a „phabletovou“ vlajkovou lodí tak postupně přestane dávat smysl. Změní se tak zřejmě klasický půlroční cyklus, kdy na jaře většina výrobců představila kompaktnější top model a na podzim přidala jeho větší phabletovou podobu. Doposud tak funguje Samsung, Huawei, Sony a také LG.

TIP: Nejlíbivější z letošních top smartphonů nemá žádnou propagaci a je drahý. LG V30 pózuje na fotkách

Připomeňte si loňské LG G6, které už dostane nástupce s jiným názvem:

Právě u jihokorejské dvojky se spekuluje, že nový model neponese očekávaný název LG G7. Místo toho by měl výrobce podle portálu The Investor zvolit jiný název, obsahující údajně nějaké významové slovo a dvě číslice. Změna v názvosloví smartphonů LG je zřejmě součástí nové marketingové a produktové strategie, kterou firma zahájila už na konci loňského roku výměnou ředitelů marketingu a mobilní divize.