Šetřit na tom Facebook rozhodně nechce. Do jednotlivých epizod plánuje podle agentury investovat takové částky, jako jsou 3 miliony dolarů (69 milionů Kč). Seriály mají být určené pro cílovou skupinu mezi 13 a 34 lety a momentálně je známo více detailů jen o dvou z nich – jeden bude Strangers, vztahové drama a druhý Last State Standing o videohrách.

Tip: Policie ČR už je sociální. Oficiální účty zprovoznila na Facebooku, Twitteru a Youtube

„Zaměříme se na seriály s několika díly, aby naši partneři pochopili, že dokážeme pracovat s různými tématy a přístupy,“ řekl pro Reuters Nik Grudin, viceprezident mediálních styků Facebooku.

Sociální síť plánuje jednotlivé epizody vydávat postupně, nebude tedy následovat Netflix nebo Amazon a vydávat vše najednou. Společnost se také chce se všemi daty dělit s Hollywoodem, takže kalifornští filmaři budou všichni přesně vědět, jakou sledovanost bude mít jaký počin.

Tip: Heslo do Facebooku můžete zadat špatně a přesto se přihlásíte

Trend vrhání se do videotvorby je poslední měsíce zřetelný napříč technologickými firmami. Na produkci televizních show se dal například Apple, který vytváří pořady pro svoji službu Apple Music. Najal k tomu dokonce spoluprezidenty Sony Pictures Television Jamieho Erlicha a Zacka Van Ambirga.

Víte, že pomocí Facebooku můžete šmírovat své přátele i naprosté cizince? Podívejte se na naše video: