Věděli jste, jak Češi nejčastěji tráví dovolenou? Téměř polovina z nich si v loňském roce užívala léto na tuzemské dovolené, a jak ukazují letošní průzkumy, zhruba stejné procento si některou z destinací v České republice zvolí i letos. Pro ty, kteří vycestují do zahraničí pak (s výjimkou Slovenska) hraje prim pobyt u moře v Chorvatsku. V loňském roce tam, převážně vlastním autem, vyrazilo na 800 tisíc Čechů.

Už dávno ale neplatí, že by Češi byli jen „paštikáři”, kteří by si na dovolenou k Máchovu jezeru nebo na Makarskou vozili štangle vlastního salámu a trvanlivé pečivo. Průměrně jsme loni za dovolenou utratili téměř 15 tisíc korun. Co ale platí pořád a týká se to jak tuzemských dovolených, tak zahraničních pobytů, kam lidé cestují autem nebo autobusem,  je zásobení se vlastním pivem. Češi jsou totiž na svá piva zvyklí a na zahraniční značky pohlížejí přinejmenším s mírnou nedůvěrou.

To samé platí i o oblíbených beermixech, tedy pivech s nízkým (nebo žádným) obsahem alkoholu a ovocnou příchutí. Právě beermixy se totiž skvěle hodí pro letní osvěžení a nechybí proto v zavazadlech nebo kufrech aut řady Čechů mířících za dovolenou.

Značka Cool, která patří mezi průkopníky této kategorie, se u nás začala prodávat před šesti lety. V letošní sezoně pak COOL zareagoval na rostoucí oblibu nealkoholických variant a přichází na trh nejen s novým letním designem praktických plechovek, ale také s novými osvěžujícími příchutěmi. Tou první je COOL nealko Lemon, tou druhou pak nealko Bezový květ a Lemongrass.

„V loňském roce tvořily nealkoholické varianty beermixů už téměř polovinu jejich celkové produkce. Svědčí to o jejich vzrůstající oblibě jako osvěžení například při sportu, cykloturistice nebo rodinných výletech, kdy lidé po nápojích na bázi nealkoholického piva sahají stále častěji,“ říká Zuzana Cieciotková, Senior Brand manažerka značky COOL.

Ať už tedy vyrážíte na cyklovýlet, k bazénu, k moři, do hor nebo na některý z letních festivalů, nezapomeňte si plechovku nějakého toho COOLu přibalit s sebou. A nenechte se zmást tvrzením, že jde o pití pouze pro tu nejmladší generaci pivařů. Vždyť téměř pětina Čechů ve věku mezi 30 a 40 lety v průzkumech přiznává, že si během léta dopřejí některý z beermixů alespoň jednou týdně.

Fotogalerie
6 fotografií

Autor: komerční sdělení
DOPORUČUJEME