Média mnohdy Vilhelmovou a Dyka označují za snovou dvojku showbyznysu, českou obdobu hollywoodské love story zn.Angelina Jolie a Brad Pitt srovnatelné s romancemi červené knihovny. Co je k takovému srovnání přimělo, těžko říci. Nejspíš fakt, že se obě dvojice zamilovaly při práci. Angelina s Bradem v případě natáčení filmu Mr. and Mrs Smith, Táňa s Vojtou při zkouškách divadelní inscenace Bláznivý Petříček na pražské scéně La Fabrika. Jinak těžko (kromě lásky samozřejmě a faktu, že obě herečky jsou pro své muže femme fatale) jinou souvislost mezi páry vypozorovat.

Pitt a Jolie spolu fyzicky typem souzní. Malá, jistým dívčím pelem ve výrazu tváře obdařená Vilhelmová a vysoký Dyk vedle sebe naopak působí spíš bizarně. Angelina je ve dvojici ta mladší, u Táni je tomu naopak. A dvojice z Hollywoodu má také více vlastních či adoptovaných dětí než snový pár czech made. Což je samozřejmě nepodstatné i v rámci rozdané, na přirovnání postavené mediální hry.

Podstatnější je, že Pitt i Jolie své exhibice na filmových premiérách, pomyslných či faktických rudých kobercích, dávají s lehkostí, vkusem, ve stylovém souladu. Což se o Vilhelmové s Dykem říci nedá a rozdílné pojetí jejich outfitů jen umocňuje dojem nesourodé dvojice.

Nebezpečně hravé české hrdličky

Tatiana, podobně jako řada jiných žen inklinuje k ležérní městské eleganci, která při formálních, dress code vyžadujících příležitostech většinou dostává podobu malých večerních šatů variujících tzv. koktejlky. Nic pompézního, provokativního, výstředního. Zkrátka příjemný standard, jenž osobitost, šarm první ligy, na nějž dosáhne Tatiany přítelkyně Aňa Geislerová, postrádá.


Vojtěch je v poslední době v módě údernější, hravější a snaha po jedinečnosti, kreativním uchopení stylingu je u něj patrná. Vše napovídá, že Dyk, jehož popularita díky pár TV seriálům a především skupině Nightwork prudce vzrostla a i nyní na dráze sólisty neklesá, se zřejmě rozhodl, že zatočí s image fešáckého slušňáka z líhně Mirků Dušínů, malých Bobšů. Stane se ikonou módy, cool frajerem. Bohužel ani luxusní značkové modely mu k takové metě nepomohou. Je pouze jejich věšákem, jemuž schází přirozenost, osobitost, šmrnc, což je handicap, na nějž je i zn. Prada krátká. Výsledkem je velký malý Bobeš s ambicí být módní ikonou. A milovaná Táňa má zřejmě potřebu se na té hravosti, módním mariáši partnersky podílet. Jak jinak si vysvětlit poněkud klaunský model, který na nedávném filmovém festivalu v Karlových Varech na tiskovce k snímku Díra v Hanušovicích vynesla?

P.S.

Podtrženo, sečteno: Vojtěch Dyk se stává čauky mňauky módní ikonou, Táňa Vilhelmová se s ním občas snaží tápavě držet čauky mňauky krok. A lze jen doufat, že tohle divadlo, zejména Dyk, příliš neprožívají. Jsou nad věcí. Byť těžko říct...

Taťána Vilhelmová, Vojtěch Dyk
Autor: Herminapress

Nebezpečně jásavá jízda

Barevná kombinace sytě skořicového saka a navy modrých kalhot vyznívá příjemně. Tureckým esíčkovým vzorem inspirovaný dezén košile, jenž se opakuje i na plátěných botách je zajisté úderný. Ale tento značkový luxus do síně elegance nepatří a z Dyka dělá panáčka Kena od Barbie. Záplava květin na velké ploše toalety je rovněž diskutabilní včetně svítivého akcentu urputně vyladěných doplňků.

Známka: 3

Taťána Vilhelmová, Vojtěch Dyk
Autor: Herminapress

Singl smeče, žádné souznění

Turecký vzor se tentokrát křiklavě se prosazuje na kalhotách vyšperkovaných popruhem s nepřehlédnutelnou sponou. Poloboty jsou skvělé, slamáček k outfitu (nikoli příležitosti slavnostní filmové premiéry) příhodný. Vilhelmová zůstala u oblíbené ženské elegance v podobě hedvábných koktejlek, jejichž rozpité pastely se s barvotiskem nohavic třískají. Je to dobré, chtělo by se říci na adresu Táni říci, ale následný pohled na dekolt zad chválu odepisuje.

Známka: 3

Taťána Vilhelmová, Vojtěch Dyk
Autor: Herminapress

Smrtelný přešlap

Zepředu hladké ke krku uzavřené šaty odhalují záda v hlubokém dekoltu, jenž dává vyznít půvabně plihnoucímu hedvábí. Bohužel nemístná podprsenka celý efekt krutě zazdí a fakt, že ji herečka vyladila do jedné z barev impresionistického dezénu, trapas neumenšuje.

Taťána Vilhelmová, Vojtěch Dyk
Autor: Herminapress

Nepochopitelná etuda klauna

Slamáček ke garderobě Vilhelmové patří, sluší ji a lze jím dotáhnout řadu outfitů. Zde však postrádá smysl, stejně jako frakový motýlek, plastové botičky, sama o sobě skvělá žebrovaná sukně atd. Tohle je totálně bizarní směska svršků a doplňků, jež mají svůj půvab, kvalitu, ale v daném koktejlu nefungují. Hravost postrádá koncept, nadsázce chybí vtip, čitelná pointa.

Známka: 5

Taťána Vilhelmová, Vojtěch Dyk
Autor: Herminapress

Zmatená romance z periferie

Úpletová vestička s aplikací silonové krajky na přednici projde jen na babičce typu slečny Marplové. Květinkový overal na zip s krátkými nohavicemi patří na chatu, nikoli na společenskou příležitost jakou byla premiéra dokumentu Olgy Sommerové Magický hlas rebelky. Plastové střevíčky s modelem jakžtakž ladí, ale stejně jako on jsou na formální akci nevhodné. Měkké psaníčko je sice pěkné, ale stylově odjinud a celkový úlet jen pečetí.

Známka: 4

Taťána Vilhelmová, Vojtěch Dyk
Autor: Herminapress

Jeden hot a druhý čehý

Fakt, že bizarnost páru netkví jen v rozdílu výšky postav,mimo jiné potvrzují i outfity, v nichž slavná dvojka vyrazila na ceremoniál ankety Český slavík do pražské Státní opery. Ona dostála etiketě i místu velkou toaletou oživnou akcentem rudých lodiček, jež postrádaly patřičný glamour pel. On měl touhu oficialitu ignorovat, být rebelem. Volba žerzejové, klubové sako suplující vesty, značkové šály, svítivých kalhot a střevíců na jachtu byla bohužel akcí mimoně, nikoli gestem výstředníka, který se orientuje.

Známka: 4

Taťána Vilhelmová, Vojtěch Dyk
Autor: Herminapress

Fúze lady a tápajícího fešáka

Renesančně nadaný Dyk se na výsluní popularity objevil jako zpěvák, nikoli herec a na hudebních cenách Anděl chybět nemohl. Samozřejmě v doprovodu osudové ženy, s níž má ročního syna Lojzíka. Ona se držela osvědčené dámské elegance, tubu bílých šatů ověnčila zajímavým přehozem z úpletu a šťastnou ruku měla i ve výběru doplňků. On oblekové černé kalhoty skombinoval s frakovým motýlkem, s ním konvenující košilí a v rámci kontrastu přidal koženou bundou a poněkud opotřebované polobotky. I tahle poněkud amatérská revoluce má k první lize extravagance Davida Bowieho daleko.

Známka: 3