Andrea (stejně jako spousta jiných žen), hadříky a vše, co k nim patří, miluje. Jenže u ní parádivost s důrazem na koketní svůdnost začíná překračovat zdravé hranice. Touha po hvězdné jedinečnosti válcovat cit pro společenskou příležitost a dámy hodnou noblesu.

Výpravným cirkusem se staly i její pobyty na Filmovém festivalu v Karlových Varech, kam letos vyrazila se spoustou kufrů plných nejrůznějších modelů. Takovou garderobu sebou nevláčí ani mnohá hvězda stříbrného plátna, když po světě promuje nový film.

Nicméně budiž. Problém není v počtu luxusních svršků, které si Andrea může s přehledem dovolit. Ať už díky štědrému manželovi nebo honorářům, jež v modelingu pobírá. Problém je ve způsobu prezentace všech šatiček, botiček, kabelek. Fakt, že se staly leit motivem karlovarských článků a rozhovorů s Andreou. Jakoby by neměla, co jiného sdělit. A hlavně – dáma o svém šatníku nemluví, ani se jím nechlubí. Je přece samozřejmostí. Součástí soukromí.

Pro koho je to divadlo?

V létě má Andrea Vary a v zimních měsících se jí přehlídkovým molem stává krkonošský Špindl, kde s manželem a dětmi převážně pobývá. Veršová si z něj pro radost dělá malý soukromý Aspen, kde je bezkonkurenční módní královnou. A nutno říci, že velmi půvabnou. Zlatem zdobené vázání na lyže, hebkou liškou lemované overaly. Do vyhřátého baru lodičky na jehle a sexy koktejly...

Otázkou je, proč se Verešová takhle prezentuje. Touží mít kredit módní ikony, jehož se jí zatím oficiálně nedostává? Vyvrací si snad do úmoru nohy na podpatcích, aby se cítila víc přitažlivě, suverénněji? Snaží se kvůli manželovi, známému právníku Volopichovi? Nebo si tak udržuje image luxusní krásky, sexy modelky?

Stihomam třicítky?

Andreu Veršovou zřejmě všechny jmenované důvody více či méně stimulují. A lze předpokládat, že se takhle především exponuje kvůli sobě a jiným ženám – konkurentkám, které nelítostně soudí a věci nejlíp rozumí. Holky totiž takhle často uvažují. Na prosazení sex-appealu potřebují získat sebevědomí.

Andrea vypadá po dvou, po sobě brzy narozených dětech, skvěle. Což potvrzují i kšefty, které coby modelka dostává. Její křivky se lichotivě hodnotí i v novinách. Tak proč tak vehementně na své tělo upozorňuje? Neobejde se bez hlubokých výstřihů, vypasovaných střihů, střevíčků na vysokém podpatku? Může za to krize krásky, která v létě oslavila třicet let a přijde si vůči dvacítkám stará?

Panika ničí sex-appeal

Ve slovníku cizích slov se pojem vamp překládá jako žena – upír. Charakterizuje typ atraktivní, svůdné, sebevědomé bytosti. Tak trochu (byť pozitivně dráždivé) mrchy, kterou bezesporu Verešová od Pánaboha je. Ona by tedy měla vycházet z této podstaty. Potřebuje málo a to, že tzv. tlačí na pilu, jí ubližuje.

Image, kterou Verešová zvolila, není vskutku šťastná. Ubírá na eleganci a noblese a přes luxusní značky nahrává dojmu laciného kolotoče. Ne nadarmo se říká, že méně je víc. Tak proč ze sebe Andrea, jež je v civilu příjemná a inteligentní ženská, dělá čardášovou princeznu? Ještě pár let a bude v mini na vysokých podpatcích působit jako Dolly Buster, který se Čechům nedávno připomněla v kuchařské reality show.

Tahle snaha, a to je sakra podstatné, umenšuje pel nefalšované, veskrze živočišné erotiky. Podepisuje se na výrazu tváře. Žena se stává umělým exemplářem mimo příležitost, prostor a čas. Tak Andrea působila i na odpoledním, veskrze komorním otevřením obchodu se šperky Pandora v pražském OC Chodov. Zatímco jiné, povinně pozvané a veřejně populární tváře zvolily civilní outfit, Verešová byla za Barbie. Oproti Martině Gavriely, nyní moderátorce primáckých VIP zpráv, která zvolila druhý extrém a dorazila v džínách a koženém křiváku. Přesto působila přirozeněji.

Fotogalerie
6 fotografií