Režisér to popisoval ve své biografii Pane, vy jste režisér! „Když jsem jim role, kde spolu musí strávit nemálo hodin, nabízel, zprvu se ošívali. Sešli jsme se u nich v Břevnově, kde si nechali postavit dům, a musel jsem je trošku lámat a vysvětlovat, o čem to bude. Když viděli, že jsou to velké role a v zásadě seriózní, svolili. Přece jen byli pragmatičtí a věděli, že je čeká poměrně velký honorář,“ vzpomínal Vorlíček. „Seriál představuje pro každého herce díky vysokému počtu natáčecích dnů terno. A oni potřebovali peníze, dlužili ještě za dům a u rozvodu si dělili i ty dluhy.“

Pohádková atmosféra však prý na natáčení nepanovala. „Také se soudili o chalupu, ale na place byli profesionálové. Když jsme společně obědvali, jen se tak vzájemně lehce špičkovali a do toho tam byli ještě Sovák a neustále brebentící Menšík, kteří si z nich dělali srandu. Někdy ovšem dost tvrdě,“ prozradil režisér.

Zejména Jana Brejchová, která Brodského opouštěla kvůli lásce k mladšímu Jaromírovi Hanzlíkovi (70), to prý neměla lehké. „Speciálně Sovák dokázal seknout do živýho. Vždycky to ale byla sranda. Nebylo to ve zlém, všichni se zasmáli, i když to sedlo jako dobře mířená facka,“ přiznal Vorlíček. 

Fotogalerie
28 fotografií