„Známé osobnosti jako komunikační nástroj jsou již spjaté s našimi značkami a máme s tím z dlouhodobého hlediska jen pozitivní zkušenosti. Andrea nám bude pomáhat posilovat naši značku Mototechna na sociálních sítích, kde je silnou osobností. Společně chystáme zajímavé projekty, a je se tedy na co těšit,“ uvedla spolupráci generální ředitelka mezinárodní sítě autocenter AAA AUTO a Mototechna Karolína Topolová.

Velkým přínosem pro značky AAA AUTO a Mototechna bylo již zahájení spolupráce s první fotbalovou ligou, které přiblížilo značky fanouškům stále nejoblíbenějšího českého sportu. „Fotbalové partnerství je pro nás významné z pohledu široké fanouškovské základny, ale i B2B, kdy jsme navázali nejedno významné obchodní partnerství. To je i důvod, proč jsme v posledních dvou měsících rozšířili koncept známých tváří spojených s našimi značkami a uzavřeli spolupráci s tenistkami Karolínou a Kristýnou Plíškovými, návrhářem Osmanym Laffitou a nyní také Andreou Kalousovou," uvedla Topolová.

„Nikdy jsem příliš neřešila, čím jezdím, ale vždy mě fascinovalo, jak jsou různé automobily pro různé skupiny lidí důležité. Díky spolupráci s Mototechnou se dostanu do nové role a budu zkoušet různé automobily, což by si se mnou nejeden fanoušek určitě rád vyměnil. Těším se na to,“ okomentovala spolupráci usměvavá Andrea Kalousová, která si automobil Škoda Karoq přijela převzít z rukou Stanislava Gálika, poradce pro značku Mototechna a výkonného ředitele inovační laboratoře AuresLab.

Znovuobnovená značka Mototechna nabízí 1 200 zánovních automobilů dvaceti značek a padesáti modelů s parametry nových vozů a cenou až o 40 % nižší než v případě nového auta. Specializuje se na prodej zánovních automobilů, vloni v tomto segmentu na našem trhu zaznamenala zvýšení poptávky o 9,7 procenta. Celkem se pod hlavičkou Mototechny prodalo již přes 50 000 aut od roku 2012.

Fotogalerie
26 fotografií