Jak vás napadlo oslovit Jiřího Kajínka?

„Jiří Kajínek je v poslední době fenomén. Všude se mluvilo o jeho zeleném triku, tak jsem si řekla, že by se dalo jeho popularity využít, tílko vydražit a výtěžek věnovat na dobročinné účely.“

Takže jste mu zavolala a pozvala ho k sobě?

„Ano, zavolala jsem mu, vysvětlila, o co jde, a poprosila jsem ho, aby si vzal zelené triko s sebou. On s tím souhlasil, že to je dobrý nápad.“

Neměla jste trému, když jste se s ním měla sejít?

„Určitě měla. Hodně jsem si o něm přečetla v médiích a všude psali, že to je charismatický a inteligentní člověk, což je pravda.“

Říká se, že charakter člověka poznáte podle podání ruky. Jaký měl stisk pan Kajínek?

„Velmi silný. Určitě to nebylo podání stylu leklá ryba. Z jeho stisku bylo patrné, že to je srdečný člověk.“

Čím jste pana Kajínka pohostila?

„Nachystala jsem obloženou mísu se sýry, salámy atd. a pro osvěžení jsem mu nabídla kyblík jahodové zmrzliny.“

Chutnala mu?

„Chutnala, rád se osvěžil, protože bylo horko a byl trochu nervózní, tak se chtěl uklidnit.“

Asi byl nervozní z vás. Jak jste ho přesvědčila, aby si oblékl růžové triko?

„Ani jsem ho moc přesvědčovat nemusela. Věděla jsem, že to zelené triko má od jedné sportovní značky, tak jsem mu od té samé značky koupila růžové, dala jsem mu ho jako dárek a on byl nadšený. Řekl: To je krásné, já si ho hned obleču, budeme k sobě ladit.“

Vy jste si na oplátku vyzkoušela jeho tílko. Bylo vyprané?

„Bylo čisté a vonělo. Já jsem se v tričku nejdříve vyfotila, umístila snímek na svůj Facebook, aby lidé hádali, od koho to triko je. Samozřejmě to hned poznali a potom jsem vyhlásila dražbu s tím, že bych výtěžek chtěla věnovat na dobrou věc. Výsledná suma je 52 tisíc a výtěžek putuje na dětskou onkologii.“

To je od vás šlechetné. Na svém blogu uvádíte, že vám lidi často píšou, že jste rozmazlená, zlatokopka, ale vy tvrdíte, že taková nejste. Jaká tedy je Dominika Myslivcová?

„Já bych nerada lidem brala jejich názory. Veřejnost často posuzuje vše jen očima, ale už se nekouká na to, co by mohlo být pod povrchem. Já jsem normální dvaadvacetiletá blondýna, která je trochu známější. Pochopila jsem, že i když jsem si vybudovala nějakou pozici, tak bych měla společnosti vracet. Začala jsem se angažovat v charitě a svoji popularitu využívám k pomoci druhým.“

Je pravda, že byste to dělat nemusela…

„Nemusela. Ale i tohle je jedna z věcí, za kterou mě lidé odsuzují. Říkají: Aha, tak ty to děláš jenom proto, aby sis vylepšila svůj osobní profil. Pro mě je ale důležité, co na to říkají rodiny, kterým pomohu.“

Jak si vybíráte lidi, kterým budete pomáhat?

„Mně chodí strašně moc e-mailů a z toho vybírám rodiny, které potřebují pomoci a kterým už stát pomoci nedokáže. Nejdříve jsem sháněla peníze pro postiženou Karolínku, která po herpetické encefalitidě nemohla sama jíst, pít ani chodit. Díky prodeji mých kalendářů se podařilo sehnat peníze na operaci, následnou rehabilitaci a speciální kočárek. A její život je teď mnohem lepší. Tak mě napadlo, že bych občas dělala taková videa pod názvem Pink angel, v nichž se snažím pomáhat dětem. My vždy kontaktujeme rodiny, pak za nimi jedeme, natočíme je, zveřejníme jejich příběh, uděláme veřejnou sbírku, a tak ukazujeme i mladým lidem, mým fanouškům, že je dobré pomáhat. Jako první jsem pomohla Karolínce, potom Terezce a nyní Amálce.“

Čemu se teď kromě charity nejvíce věnujete?

„Hudbě. Můj poslední videoklip, který jsem publikovala v dubnu na YouTube, se jmenuje Pink luxury a teď jsem natočila novou písničku, tak čekám, až to bude hotové a doděláme videoklip.“

Píšete si texty sama?

„Píšu, když občas nevím, tak mi někdo poradí. Hudbu mi skládá Michal David. On si zahrál také v mém videoklipu Pink luxury, kde zpívám o životě v luxusu a na závěr mě Michal David coby hospodský vzbudí v nějaké zaplivané putice a zjistíme, že ten život v přepychu byl jenom sen.“

Tento klip má přes 300 tisíc zhlédnutí. Vaše rekordní video Barbie girl má ale neuvěřitelných 65 milionů zhlédnutí. To je ohromný úspěch… Čekala jste, že to bude takhle sledované?

„Když jsem ten klip natáčela u mámy na chodbě v práci, tak jsem měla jenom svůj růžový blog a pár fanoušků, co mě sledovali a říkali si, jestli je ta Dominika skutečně jenom ta růžová blondýna. Já jsem chtěla natočit videoklip, kde ukážu dvě podoby Dominiky Myslivcové. Jedna je ta růžová a druhá je normální holka. Největší sledovanost tohoto videoklipu je v Jižní Americe.“

Poznávají vás cizinci?

„Minulý rok jsem byla v Disneylandu, kde mě poznaly dvě malé černošky. Volaly na mě, že jsem Barbie girl. Měla jsem na sobě růžové šaty, takže to neměly tak těžké. Každopádně mě to překvapilo a velice potěšilo.“

Nyní máte 170 tisíc odběratelů na YouTube. Jak to vlastně chodí s honoráři?

„Někteří natáčí videa 
každý den a mají 500 tisíc zhlédnutí, tak si tím dokážou vydělat, ale pokud natočíte jedno video, tak nejste v balíku.“

Kolik musíte mít zhlédnutí, abyste z toho dokázala žít?

„Měsíčně aspoň milion zhlédnutí dohromady.“

Vám se to daří?

„Já nemám čas, abych natáčela každý den videa. Kdybych se kousla, možná by se to podařilo, ale já mám i jiné aktivity.“

Už jste přemýšlela, že byste měla vlastní děti?

„Nepřemýšlela. Rodinu mít v budoucnu chci, přála bych si holčičku, ale mladí lidé si dnes docela dávají načas. Na druhou stranu, moje maminka mě měla v devatenácti, vypadáme jako sestry a skvěle si rozumíme. Ona na mě byla vždy pyšná a ve všem mě podporovala. Rodiče by měli být oporou svým dětem v čemkoliv, co rády dělají.“

Máte někoho, s kým byste chtěla a mohla založit rodinu?

„Nemám. V současné době jsem sama.“

Youtuberka Dominika Myslivcová natočila předvolební klip. Bojuje za Úsvit:

Video
délka: 02:50
720p 480p 360p 240p

Youtuberka Dominika Myslivcová natočila předvolební klip. Bojuje za Úsvit 

Fotogalerie
13 fotografií