Filmová kritička Mirka Spáčilová se obula do Babovřesek 3 ještě dřív, než proběhla jejich slavnostní premiéra. Komedie dostala „sodu“ za to, že hlavními hvězdami nejsou místní klepny, líní výrostci či jejich děvy, ale smršť reklamních výrobků.

Jogurty, smetanové krémy, posilující nápoje všeho druhu, k tomu vyzrálý sýr, samozřejmě medovník, víno, whisky; kolem dokola. Že jim není zle, žasne divák, který si už nestačí za PP (product placement = skrytá reklama – pozn. redakce) dělat čárky. Vrchol představují cestovní polštářky a totální vykřičník za ním reklama cestovní kanceláře, zahrnující i pobyt stařenek u moře s plnou nabídkou zábav. Jako by dokumentární Šmejdi vstoupili zadními vrátky do hraného filmu,“ okomentovala Mirka Spáčilová na iDNES.cz Troškovu komedii s tím, že si film vysloužil 25 % z celkového hodnocení.

Video
Video se připravuje ...

Troška Thomas Kruchina, Tomáš Sovinský

Režisér si ale z její kritiky těžkou hlavu nedělá. „To je skvělé. Nevím, ale zřejmě dáma požila, když mi dala tolik. V to jsem ani nedoufal, nespletla se?“ dělal si na premiéře legraci rozjařený Troška.

„Víte, my jsme tuhle novou letní komedii v předpremiérách hráli na několika místech v Čechách a na Moravě. Všude bylo plno a lidé se bavili, a to je pro mne nejdůležitější měřítko. Smích a dobrá nálada diváků. Paní kritička si může svých pětadvacet procent strčit za klobouk. Pokud ho ale nenosí, tak kamkoli jinam. Mě její recenze rozhodně z míry nevyvede,“ smál se režisér. Čtvrtý díl Babovřesek ale v plánu nemá. Drží se hesla Třikrát a dost!

Co si o Babovřeskách myslíte vy? Půjdete na ně do kina? Napište nám svůj názor do diskuze pod článkem.

Fotogalerie
5 fotografií