Málokdo nasbíral tolik reklamních šancí jako právě herečka s pověstným dolíčkem na bradě. Boduje nejen něžným obličejem, ale i postavou a nohama. Morávková se stala celosvětovou tváří brýlí Kio Jamato, obchodního řetězce Debenhams, kosmetiky Sebastian Trucco, Revi Face, Pevonia Botanica a ještě je spojená s luxusní obuví Jennifer Lopez Jlo. Letos k těmto typicky ženským radostem přidala ještě reklamu na jogurt. Na konto si díky těmto aktivitám připsala odhadem 5 milionů korun.

Jako herečka se Morávková prosadila v seriálu Rodinná pouta, později Velmi křehké vztahy. Hrála hlavní postavu – potvoru Andreu – na obrazovce Primy víc než pět let. Za natáčecí den inkasovala 10 tisíc korun. Za pět let to dělá okolo 3 milionů korun. Role ji vynesla na výsluní, a tak není divu, že po ní rychle sáhla Nova. Obsadila Morávkovou do nové postavy Ordinace v růžové zahradě 2, kde ztvárňuje Zdenu Tichou. Podle informací Nedělního Blesku si tím polepšila a za natáčecí den má 12 tisíc. Vydělala si už přes 2 miliony.

Jako dvojnásobná juniorská mistryně v krasobruslení navíc Morávková trénuje malé krasobruslařky. Je také vyhledávanou choreografkou. Působí v pražském Divadle bez zábradlí, účinkuje v muzikálu na ledě Popelka. A doma má vyhledávaného muzikanta Petra Maláska, o kterého se všichni perou. Loni si manželé dopřáli rodinné hnízdečko v podobě mezonetového bytu za 17 milionů korun. Pohodlně by se jim tam vešel i druhý, právě plánovaný potomek.

Kolik vydělává

Reklama na jogurt - 50 tisíc

Velmi křehké vztahy - 10 tisíc / den

Ordinace v růžové zahradě 2 - 12 tisíc / den

Kampaň francouzské módní značky - 300 tisíc

Fotogalerie
7 fotografií