Kromě Gotta se i z dalších celebrit stávají nosiče značek. Michal David jí od rána do večera zmrzlinu Míša, Jitka Čvančarová se stříká rexonou a Miroslav Donutil snídá přípravek Proenzi. Proč se hvězdy propůjčily reklamě? Kvůli tučnému honoráři? Taky.

Mnohé z nich mají ale i jiné důvody. „Mně ta reklama připadala vtipná, proto jsem do toho šel,“ říká Polívka. „To víte, že určitě hraje roli také honorář,“ doplňuje herce jeho manažer Ladislav Krápek. Polívka má za reklamu 6 milionů korun.

Gott může dostat ještě víc

„Asi by bylo nenormální, kdyby celebrity tyto nabídky nevzaly. Tohle se přece neodmítá,“ míní Jaroslava Herzerů, účetní Karla Gotta a Evy Urbanové, která se starala i o finance skladatele Karla Svobody (†68).

„Já jsem do toho šel, protože to pro mě byla možnost zahrát si. A žádnou roli ve filmu mně nikdo nenabízí. A potom je to zkušenost. Celý život jsem reklamy odmítal, tak naopak teď jsem ji vzal a velmi jsem se při natáčení pobavil,“ přiznal Gott, který může mít za sérii reklam na čaj od Aquily ještě víc. Záleží na tom, kolikrát televize reklamu odvysílají, jde o smlouvu otevřenou.

Stejně je na tom Jan Kraus, který za Mattoni bere od 5 milionů výš. Jinak je to ale s Michalem Davidem, který má smlouvu na tři měsíce a jeho honorář činí 300 tisíc korun. „Já to ale pro peníze opravdu nedělal. Umím si naštěstí vydělat jinak. Pojal jsem to jako zábavu,“ tvrdí hitmaker.

Fotogalerie
9 fotografií

Kolik mají za reklamu

Bolek Polívka: T-Mobile 6 000 000 Kč
Michal Šeps: T-Mobile 500 000 Kč
Miroslav Donutil: přípravek Proenzi 1 000 000 Kč
Karel Gott: čaj Aquila 10 000 000 Kč
Jan Kraus: voda Mattoni 5 000 000 Kč
Zuzana Norisová: voda Poděbradka 600 000 Kč
Jitka Čvančarová: antiperspirant Rexona 1 000 000 Kč
Michal David: zmrzlina Míša 300 000 Kč
Daniela Peštová: barva na vlasy Garnier 1 000 000 Kč