Kdo si vydělá z celebrit v reklamě největší peníze? "Asi Lucie Bílá nebo Karel Gott. Mohli by si říct tak o jeden až tři miliony korun," říká Eda Kouba v rozhovoru pro MF Víkend.

A vzhledem k tomu, že se v reklamě pohybuje bezmála třicet let, nebude daleko od pravdy. Proslýchá se, že Karel Gott za televizní spot na doplněk stravy vhodný při kloubních obtížích a osteoartróze, která se v televizích objevila ve vánočním čase, zinkasoval milion a půl korun.

"Víte dobře, že se o penězích nikdy nebavím. Každopádně je to geniální výrobek, který sám užívám a mám s ním nejlepší zkušenost. Všem GS Condro forte doporučuji," řekl Blesk.cz zpěvák, který před lety na mnichovské klinice prodělal totální endoprotézu kyčelního kloubu.

V rozhovoru s Edou Koubou padla i otázka, jak je na tom olympijská vítězka v rychlobruslení Martina Sáblíková? "Ta je daleko níž, olympijské úspěchy už jsou pryč," míní kreativní šéf, jehož reklamní slogany vydělaly miliony korun.

Fotogalerie
4 fotografie