I když se čekalo, že obě soutěže pojedou ve stejných časových liniích, aby diváci neměli šanci v reklamních blocích přepínat, Nova všechny překvapila, první reklamy totiž pustila až po pětačtyřiceti minutách vysílání! To konkurenční soutěž na Primě za stejnou dobu přerušila vysílání dvakrát.

Ztráta Novy: 8 milionů!

Pokud se pokusíme o hrubý odhad, tak na jeden reklamní blok po šesti spotech (jeden stojí zhruba tři sta padesát tisíc korun) dělá ztráta přes dva miliony korun. Celkem Nova mohla přijít odhadem o 8 milionů korun. A podobná situace samozřejmě musela nastat i ve slovenské televizi Markíza, která Talentmanii také vysílá...

Nova zřejmě chtěla v pauzách přitáhnout diváky na svou stranu. Show, kterou uvádí Leoš Mareš, však působila trochu strnule a chyběla jí potřebná hvězdnatost. A co bylo nejhorší: grafy! Mareš se sice snažil divákům vysvětlit princip hlasování a postupů do finále, ale bylo zřejmé, že i on sám je z toho dost zmatený.

Prima naštěstí nedostala prostor k experimentům a má licencí jasně daná pravidla.

V této chvíli se zdá, že Česko Slovensko má talent souboj nad Talentmanií zatím vyhrává!

Fotogalerie
5 fotografií