Sony se tak pustila do závodu s rivalem Toshiba, který stejný záměr oznámil také. Sony ale uvedla, že než půjdou takové televizory do prodeje, bude třeba překonat technologické překážky a snížit náklady. Také Toshiba si není jistá, kdy by mohla spustit prodej.

Bez brýlí je dívání se na 3D pohodlnější

Televize s 3D obrazem, které nyní prodávají koncerny Panasonic a Sony, vyžadují brýle. Existují ale již i obrazovky, které brýle nevyžadují. Divák se ale musí dívat z konkrétního bodu, aby se 3D efekt dostavil a kvalita takového obrazu je nižší než u televizoru s brýlemi.

"Dívat se na 3D bez brýlí je pohodlnější," uvedl jeden z manažerů Sony. "Musíme se ale ohlížet na ceny, než začneme uvažovat o tom, kdy je začneme nabízet," dodal. Sony také představila své poslední 3D zboží pro japonský trh včetně plochých televizorů a rekordérů Blu-ray.