„Chtěli jsme se od jiných náborových kampaní odlišit, a proto jsme zvolili odlehčenější formu animovaného spotu. Je v retro stylu her z 80. a 90. let, proto byla použita kostičkovaná grafika. Pozorní diváci v něm přitom najdou řadu skrytých brněnských vtípků,“ sdělil mluvčí brněnských strážníků Jakub Ghanem.

V současné době schází městské policii necelých 50 strážníků. „Pokud nebudeme počítat 13 zájemců, kteří právě procházejí kurzem, tak nám ke konci roku bude scházet 45 zaměstnanců. Nedaří se nám tak naplnit 50 nových pracovních míst, která u městské policie v Brně vznikla k lednu 2016,“ upřesnil ředitel brněnských strážníků Luboš Oprchal s tím, že cílový stav, ke kterému se má brněnská městská policie dostat, je 542 strážníků.

Animovaný spot vznikl v pražském grafickém studiu. „Kampaň má výraz a není to spotřební nástroj. Věřím, že se podaří přilákat dostatek nových adeptů. Práce nás hodně bavila. Bylo to příjemné a doufám, že si užijete i skryté vtípky,“ doplnil tvůrce animace Filip Veselý.

Klip najdou zájemci na webových stránkách brněnských strážníků, kde se dozví informace i o nabízených bonusech, mezi které například patří náborový příspěvek 60 tisíc korun.