Obě dvě služby mají v USA více než 20 milionů předplatitelů, přesto se Applu podařilo dostat na první příčku. Přesná čísla ale zdroj neuvedl. Firmě se navíc daří zužitkovat širokou základnu majitelů iPhonů (obzvláště právě v Americe) a roste rychleji, než konkurence. Podle webu Wall Street Journal to bylo v únorů o 5 %, zatímco Spotify o „pouhé“ 2 %.

TIP: Spotify přichází s Lite aplikací. Chybí ji ale některé zásadní funkce

Švédské Spotify by do budoucna mohlo mít zaděláno na problém a ztratit první pozici i na dalších trzích krom USA. Konkurenční Apple má totiž výhodu v obrovské mase uživatelů, kteří mají jeho aplikaci již předinstalovanou v telefonech. Navíc se proslýchá, že chystá spojený balíček hudby a dalšího obsahu, který by přinesl další pádný důvod pro využívání jeho služeb.