Značka nealkoholického piva Zlatopramen Radler herbal 0,0 % z portfolia pivovarů Heineken v úterý pořádně „zamotala“ hlavu všem v centru Prahy, když umístila svou nepřehlédnutelnou instalaci v nejrušnější části Vltavy. Dvě nuly pokryté tisícovkou speciálně vyrobených dekorací v podobě květin levandule a bobulí černého rybízu dosahovaly výšky až 7 metrů a byly umístěny na pontonu znázorňujícím plovoucí ostrov plný bylinek. Celková váha samotné konstrukce ‚Hrdých nul‘ převýšila 1,5 tuny a stála na pontonu vážícím celých 160 tun.

Cílem netradiční instalace uprostřed historické Prahy bylo odstartovat letní kampaň Zlatopramenu s názvem „Hrdé nuly“. Ta představuje novinku na trhu Zlatopramen Radler herbal 0,0 % a jeho největší přednost, kterou je 0,0 % objemu alkoholu. Díky tomu si může dovolit vybízet spotřebitele k letním radovánkám bez omezení. Zlatopramen Radler herbal 0,0 % je dostupný ve dvou nových příchutích: citrón, bezový květ a máta nebo černý rybíz a levandule.