Největší změnou, kterou rekonstrukce vestibulu na Palmovce přinesla, je výměna čtyř ramen pohyblivých schodů. „Plně odpovídají požadavkům na moderní eskalátory s nižší energetickou náročností provozu, zvýšenou bezpečností a snížením požárního rizika,“ uvedl generální ředitel a předseda představenstva dopravního podniku Martin Gillar.

Modernizace, která oproti plánu skončila o pět dní dříve, spočívala také ve výměně kabelů, rozvaděčů a systému automatizovaného řízení. Týkala se ale i systému požární signalizace nebo navigace pro nevidomé cestující. Při rekonstrukci vestibulu nechal dopravní podnik vyměnit poškozené obklady a dlažbu či vyleštit nerezové prvky vestibulu. Výměnou prošly také stropní podhledy s osvětlením.

Opravou prochází i blízká Zenklova ulice:

Po Praze je omezeno více stanic

Stanice Palmovka byla otevřena v roce 1990. Je hloubená a založená v jámě zhruba 12,4 metru pod povrchem. Dlouhá je 203 metrů a má deset metrů široké nástupiště bez sloupů. V západním vestibulu slouží nové výtahy a eskalátory už od listopadu.

Kvůli rekonstrukci je v současnosti omezen provoz v několika stanicích pražské podzemní dráhy. Ve stanici Budějovická na lince C je uzavřen jižní vestibul kvůli havarijnímu stavu zastřešení přilehlé pasáže. Z důvodu rekonstrukce je zavřená také polovina nástupiště stanice Muzeum na lince A. Dopravu na lince B komplikuje uzavřený vestibul stanice Anděl a omezení ve stanici Náměstí Republiky.