Pátek 19. dubna 2024
Svátek slaví Rostislav, zítra Marcela
Oblačno, déšť 8°C

Kuriozita: Mobilní telefon s šíleným displejem!

Uhodnete, co je na displeji?
Uhodnete, co je na displeji?  (Autor: Pavel Ryšlink)
Autor: Pavel Ryšlink - 
23. října 2009
05:16

Dala si opravit displej mobilu a ten zprávy i čísla ukazuje obráceně! Pozpátku a ještě zrcadlově otočené vidí číslice a písmena na displeji svého mobilu Zdeňka Sigmundová (53) z Javoříčka na Olomoucku.

Takovým způsobem jí provedli záruční opravu v Mobil ASK v Brně.
Mobilní telefon Nokia 1200 koupil Vladimír Sigmund svojí ženě loni 15. května. Začátkem září přestal u přístroje fungovat displej. Manželé přístroj v záruční době reklamovali.

Když Zdeňce Sigmundové někdo volá, jen s velkými obtížemi přečte jeho číslo, všechno je stranově obrácené Když Zdeňce Sigmundové někdo volá, jen s velkými obtížemi přečte jeho číslo, všechno je stranově obrácené | Pavel Ryšlink

„Vrátili nám ho však s tím, že jde o vadnou baterku, že se na to záruka nevztahuje a navrhli nám, abychom si od nich koupili novou baterii za víc než 1000 korun,“ řekla Blesku Zdeňka Sigmundová a dodala: „To už jsem si rovnou mohla koupit nový přístroj, protože ten můj stál zhruba 800 Kč.“

Sigmundovi tedy převzali neopravený mobil a koupili si do něj sami novou baterii za 250 korun. „Když jsme ho zapnuli, telefon sice začal normálně fungovat, jen displej zobrazuje všechno obráceně,“ uvedla a zároveň i názorně předvedla Zdeňka Sigmundová.

Podle Andrey Šalátové ze společnosti Mobil ASK si mohou za zmatený displej Sigmundovi sami. „Jestli použili neoriginální baterii, tak ta mohla způsobit poškození,“ konstatovala Šalátová.

Sigmundovi takové zdůvodnění odmítají a přístroj hodlají znovu reklamovat.


Co na to říká ...?

Servis

Podle Andrey Šalátové ze společnosti Mobil ASK si mohou za zmatený displej Sigmundovi sami. „Jestli použili neoriginální baterii, tak ta mohla způsobit poškození,“ konstatovala Šalátová. Sigmundovi takové zdůvodnění odmítají a přístroj hodlají znovu reklamovat.

Výrobce

Martin Frýdl ze společnosti AC&C Public Relations, zajišťující mediální servis pro výrobce telefonů Nokia: „Bez toho, aniž bychom přístroj viděli, nemůžeme záležitost posoudit. Budeme se tím ale zabývat.“ Poté si vzal kontakt na Sigmundovy.

Právník

Podle právníka Petra Konečného by případné použití neoriginální baterie nemělo mít na uznání reklamace vliv. „Jako zákazník nemám žádnou povinnost používat pouze značkové baterie,“ konstatoval Konečný.

68tv ( 23. října 2009 18:42 )

Používám N5310 a měl jsem stejný problém,ale vyměnili mi display a baterii a už je vpohodě

diskutujici ( 23. října 2009 15:33 )

Tedy ja na vojne byl u sklomrdu, takze cist zrcadlove umim dodnes levou zadni, ale co s tim muze mit proboha baterka (at uz originalni, ci znackova).? Mi to pripada, jako by nekdo menil kryt a neco dal naruby..?

stohoven ( 23. října 2009 14:24 )

no já si myslím že je 6měsíců,ale jinak se jich také nechci zastávat

mcjose ( 23. října 2009 11:48 )

ale na baterii se vztahuje taky záruka 24 měsíců. Takže v ASK mobilu měli v rámci reklamace dodat novou originální baterii a ne nabízet za 1000,- Kč. Já osobně s něma mám taky špatnou zkušenost. Měnili mi reproduktor v záruce a poškrabali mi dost nepěkně display.

reklamace ( 23. října 2009 09:39 )

..nevím,nevím jestli by Ask nabízel orig. baterii za více než 1000,- možná s náklady spojenými s dopravou apod. Ale to tak bývá u nezáručních oprav,nemůžou vědět co se stane když mobil složí dohromady,v jakém stavu bude....měl by zákazník používat orig. příslušenství minimálně po dobu trvání záruky

Zobrazit celou diskusi