Pro posádku příjemný interiér je řemeslně bezchybně zpracován, takže ho nerozdrnčí ani nelegálně rychlá jízda po kočičích hlavách. "Itřicítka" se skvěle ovládá, sedí v serpentinách a řazení je krátké a přesné. S tímhle hyundaiem se řidič seznámí stejně rychle jako s osamocenou slečnou na plovárně. Po chvilce osahávání vytvoříte harmonickou dvojici.

Vztah zaskřípe jen tehdy, když šofér zatouží změnit hodnoty palubního počítače. Titěrný knoflíček je v zákrytu volantu a ve tmě je nepodsvícen, takže šátrání při hustém provozu může být osudné… Na rozvod je ovšem výkon motoru 1.4 (80 kW). Je na tohle auto slabý, takže předjíždění, zvlášť při plném obsazení, je třeba si pořádně rozmyslet. Motor dostává sílu až ve vyšších otáčkách, což je znát na spotřebě, s klimatizací polkne přes osm litrů…

Chce to přidat necelých 30 tisícovek a ptát se po jednašestce. Také při cestě na dovolenou není možné sbalit všechny velké večerní – kufr pojme tak tři sportovní tašky. Tím však výčet nedostatků končí. Bez problémů funguje i systém stop&go, který automaticky vypne motor při delším stání.


Technické údaje:

Motor: zážehový 1,4 MPI

Největší výkon: 187 km/h

Zrychlení z 0 na 100 km/h: 11,7 s

Kombinovaná spotřeba: 8,2 l/100km

Zavazadlový prostor: 415 l

Cena: 334 900 Kč


PRO: kvalitní zpracování interiéru, výborné jízdní vlastnosti, příznivá cena

PROTI: těžkopádnější vzhled zadku, ovládání palubního počítače, vyšší spotřeba