Hilux by mohl oslovit ty, kteří hledají prostorný pick-up, jenž si poradí i s terénem. V nerovnostech, stoupání a na hrbolech je totiž velmi sebejistý. Tenhle obřík sedí vysoko nad zemí, nemusíte se bát vjet s ním do potoka - brodivost má do 70 centimetrů.

Nákladový prostor: délka 1520 mm, šířka 1515 mm, výška 450 mm
Autor: Blesk - David Malík

Nákladový prostor: délka 1520 mm, šířka 1515 mm, výška 450 mm

To musí mít zádrhel, napadne vás. Pokud budete o hiluxu přemýšlet jako o dělníkovi, pak zádrhel není. Jestliže by vás ale jeho líbivé tvary a barva testovaného kusu inspirovaly k představě, že ho budete používat i jako mohutné SUV do města, pár drobností by se našlo. V kabině vás nic měkce nepohladí, motor o sobě dává vědět hlasitějším zvukem, a pokud se ženete někam s prázdnou, trochu vás natřese. Ale zdobit a hýčkat není to, proč byl hilux vyroben. I když má jeho šestá generace ladné tvary, které už nepřipomínají náklaďák, je jím – v tom nejlepším slova smyslu. Testovaná verze double cab má ke korbě o velikosti 1,5x1,5 metru i místo pro pět cestujících.

Pro službu do nepohody mluví například i to, že korba je uvnitř oplastovaná čili skvěle udržovatelná.

Strohý, ale účelný interiér , na který můžete jít klidně s hadrem...
Autor: Blesk - David Malík

Strohý, ale účelný interiér , na který můžete jít klidně s hadrem...

Pro:
Skvělý v terénu
Prostorný nákladový prostor
Pětimístná kabina

Proti:
Cena
Hlučnější motor

Technické údaje:

Motor: 3.0 D
Největší výkon: 171 k
Nejvyšší rychlost: 175 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h: 11,6 s
Kombinovaná spotřeba: udávaná výrobcem: 8,9 l/100 km, při testu 10,5 l/100 km
Cena: od 898 450 Kč