Googlu se navíc i v době ekonomické krize podařilo zvednout svou cenu oproti roku 2007 o 16 procent na více než 100 miliard dolarů.

Na celém žebříčku je vliv krize patrný. Zatímco hodnota automobilek či pojišťoven prudce klesá, dopředu se derou mobilní operátoři. Britský Vodafone poskočil o dvě příčky a s cenou přes 53 miliard dolarů patří do první desítky. Umístil se zároveň na prvním místě mezi evropskými značkami. Naopak elitní stovku opustila Deutsche Bank, která ještě loni figurovala v první padesátce.

Nejdražší evropskou značkou je po Vodafonu Nokia, následuje ji BMW, SAP Tesco. Do první evropské desítky se dostala také značka Lous Vuitton, HSBC, Porsche, Mercedes a L'oréal.

V žebříčku nefiguruje žádná česká značka. Nejlepší hráči jako Škoda Auto či Prazdroj odhadovanou cenou v řádech miliard korun světovým esům nemohou konkurovat.