Obě společnosti oznámily, že pracují na vývoji elektrického dvoukolového a dvojsedadlového vozidla, které má být ve městech rychlou, bezpečnou, lacinou a čistší alternativou automobilům a představily jeho prototyp. Projekt se jmenuje PUMA (Personal Urban Mobility and Accessibility). Prototyp vážií 136 kilo, pohání ho lithium - iontová baterie a využívá vyrovnávací technologii pro dvoukolová vozítka firmy Segway. Vozidlo může jet rychlostí až 56 km/h a na jedno nabití ujede 56 kilometrů.

Fotogalerie
3 fotografie

Náklady na provoz by měly v ideálním případě dosáhnout přibližně čtvrtiny až třetiny nákladů na provoz běžného automobilu. Náklady zahrnují prodejní cenu, pojištění, údržbu a pohonné látky. Vozidlo by také mělo být součástí komunikační sítě, která prostřednictvím rádiového komunikátora a technologie GPS umožní, aby se řídilo samo. Vozítko se automaticky vyhne překážce, jako je chodník anebo jiné auto, a proto mu nikdy nehrozí srážka, dodal viceprezident výzkumu a vývoje GM Larry Burns. PUMA tak nebude muset mít airbagy ani další tradiční bezpečnostní prvky. Bezpečnostní pásy má jen kvůli komfortu.